LiMA DAY LIETUVA'19: Praeitis. Dabartis. Ateitis

LiMA DAY LIETUVA'19: Praeitis. Dabartis. Ateitis

Konferencijos data

2019 lapkričio 28 d.

Konferencijos vieta

Lietuvos parodų ir kongresų centras LITEXPO.

LiMA DAY LIETUVA'19: Praeitis. Dabartis. Ateitis

Ar mes tikrai pažįstame laiką? Immanuelis Kantas yra rašęs, kad laiko negalime stebėti, todėl įsivaizduokime ne paviršutinišką, akiai įprastą laiko vaizdavimą linija, o schemą, apjungiančią įvairias teorijas, praeities ir ateities įžvalgas, kurios sukuria visa apimančią laiko perspektyvos.

LiMA, minėdama savo veiklos 15 - tus metus, kviečia pažvelgti į marketingo tendencijas iš laiko perspektyvos. Marketingo tendencija, kaip atskaitos taškas, gali padėti bet kuriai organizacijai nustatyti, kur ji buvo anksčiau, kur ji yra dabar ir kur ji galėtų būti ateityje. Tik remiantis tvirtu žinojimu, kur esame dabar, galime kurti ateities planus ir tikslus.

Išmoktos praeities pamokos - ateities tendencijų pamatas. Marketingo ateitis - suformuluoti tokią strategiją, kuri gebėtų neatsilikti ir greitai prisitaikyti prie nuolat kintančios šiuolaikinės visuomenės, jos poreikių ir inovacijų.

Kodėl verta dalyvauti LiMA DAY LIETUVA’19?

  • Išgirsite Lietuvos ir užsienio rinkos lyderius ir jų patirtis
  • Pasisemsite naujų žinių, idėjų ir išgirsite praktinių įžvalgų įkvėpimui
  • Susitiksite su rinkos kolegomis ir užmegsite naujų ryšių
  • Kartu švęsite jubiliejinę marketingo (bendruomenės) šventę!

 

Konferencija skirta: marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, verslo sektoriaus atstovams, įmonių vadovams, laisvai samdomiems specialistams ir visiems, kuriems įdomu, kokios yra šiuolaikinio marketingo tendencijos, strategijos ir perspektyvos.

Daugiau informacijos limaday.lt