LiMA DAY LIETUVA'19: Praeitis. Dabartis. Ateitis

LiMA DAY LIETUVA'19: Praeitis. Dabartis. Ateitis

Konferencijos data

2019 lapkričio 28 d.

Konferencijos vieta

Lietuvos parodų ir kongresų centras LITEXPO.

15+ pranešėjų - marketingo ekspertų ir praktikų

300+ min. turinio apie marketingo tendencijas

1000+ marketingo, pardavimų ir verslo atstovų

Vakarinis networking'as

LiMA DAY LIETUVA'19: Praeitis. Dabartis. Ateitis

Ar mes tikrai pažįstame laiką? Immanuelis Kantas yra rašęs, kad laiko negalime stebėti, todėl įsivaizduokime ne paviršutinišką, akiai įprastą laiko vaizdavimą linija, o schemą, apjungiančią įvairias teorijas, praeities ir ateities įžvalgas, kurios sukuria visa apimančią laiko perspektyvą.

Taip ir už šiuolaikinio marketingo nešamų rezultatų slypi daugybė sluoksnių: praeities pamokos, sėkmingos istorijos, mokslo atradimai, naujausi tyrimai, ir, žinoma, žmogaus vaizduotė bei kūryba.

LiMA, minėdama savo veiklos 15 - tus metus, kviečia pažvelgti į marketingo tendencijas iš laiko perspektyvos. Tam, kad veiktume kryptingai, svarbu suprasti visus veiksnius, padedančius pamatus naujų tendencijų atsiradimui ir įsitvirtinimui. Marketingo tendencija, kaip atskaitos taškas, gali padėti bet kuriai organizacijai nustatyti, kur ji buvo anksčiau, kur ji yra dabar ir kur ji galėtų būti ateityje. Tik remiantis tvirtu žinojimu, kur esame dabar, galime kurti ateities planus ir tikslus.

PRAEITIS

Kartais galime manyti, kad praeitis yra tiesiog praeitis. Nepaisant to, viskas ir prasidėjo praeityje. Žiūrint į praeitį, marketingo paskirtis paprastai buvo susijusi su produkto gamyba, marketingo įrankiai buvo limituoti, reklama vaizduojama spaudoje, transliuojama per radiją ar rodoma per televiziją, visa tai visai netolimoje praeityje buvo svarbūs marketingo strategijos elementai. Jei pažvelgsime į dar tolimesnę praeitį, reklama vyko tik žodžiu pasakojant apie produkto ar paslaugos gerą kokybę.

DABARTIS

Vis dar turime veikiančias žodines rekomendacijas, radijo ir televizijos reklamą. Tačiau dabar, technologinės revoliucijos laikmetyje, marketingo specialistai turi galimybę naudotis daugybe technologinių įrankių produktų ir paslaugų vertei didinti, naujų vartotojų pritraukimui, prekės ženklo žinomumui didinti. Ir tai dar galima daryti visą parą! Technologijų dėka, šiandienos marketingas tapo stipria verslo varomąja jėga, kurią būtų buvę sunku įsivaizduoti praeityje.

ATEITIS

Technologijos keičiasi ir auga tokiu tempu, kurio dar daugelis net nespėja pasivyti. Kiekvieną dieną kuriamos naujos ir novatoriškos idėjos, kurios keičia viską, prie ko esame pripratę tiek marketinge, tiek bendrai versle. Naujos kartos marketingistai turės dar geresnių, stipresnių marketingo įrankių, kurie iš mums įprastų, nusistovėjusių normų kurs savas tendencijas.

Išmoktos praeities pamokos - ateities tendencijų pamatas. Tik suprasdami praeities marketingo pamokas, dabartines galimybes ir ateities tendencijas galime lengviau atsikvėpti, nes esame pilnai informuoti, kokias žinias, metodus ir technologijas galime ir kokias būtina taikyti verslo plėtrai. Tad marketingo ateitis - suformuluoti tokią strategiją, kuri gebėtų neatsilikti ir greitai prisitaikyti prie nuolat kintančios šiuolaikinės visuomenės, jos poreikių ir inovacijų.

Kodėl verta dalyvauti LiMA DAY LIETUVA’19?

• Išgirsite Lietuvos ir užsienio rinkos lyderius ir jų patirtis

• Pasisemsite naujų žinių, idėjų ir išgirsite praktinių įžvalgų įkvėpimui

• Susitiksite su rinkos kolegomis ir užmegsite naujų ryšių

• Kartu švęsite jubiliejinę marketingo (bendruomenės) šventę!

• Drauge paminėsite Lietuvos marketingo asociacijos veiklos 15-ąjį jubiliejų