MOKYKLA 2019

MOKYKLA 2019

  • 2019 lapkričio 22–23 d.
  • Darbo laikas
  • Lietuvos parodų ir kongresų centras LITEXPO, Laisvės pr. 5, Vilnius.
  • 14700

9-oji švietimo inovacijų paroda MOKYKLA – tai svarbiausias Lietuvos švietimo bendruomenės metų renginys. Jame susitinka, mokosi ir gerąja patirtimi dalijasi mokyklų steigėjai, švietimo centrų ir mokyklų vadovai, administracija, švietimo pagalbos ir kiti specialistai, verslo įmonių ir nevyriausybinių organizacijų atstovai, mokytojai, mokiniai bei jų tėvai.

Parodoje prisistatys daugiau kaip 100 įmonių ir švietimo įstaigųParodoje vyks daugiau kaip 160 edukacinių renginių ir užsiėmimų. Parodos renginių programa lapkričio 22 d. (PDF formatu)lapkričio 23 d. (PDF formatu).

Mokytojai, norintys gauti pažymas už dalyvavimą parodoje, parodos metu turi atvykti į vieną iš dviejų registracijos punktų (3 salės Infocentre arba 5.1 salės fojė) ir pasiimti parodos dalyvio kodą. Daugiau informacijos 

PARODOS TEMA – „MOKOMĖS DRAUGE“

Mokomės SU VISAIS ir IŠ VISŲ: neseniai iš emigracijos grįžusia kaimyne, judėjimo negalią turinčiu klasės draugu, autizmo spektro sutrikimą turinčiu broliu. Mokyklos bendruomenėje, besiremiančioje pagarba mokinių įvairovei, pagalba kiekvienam mokiniui ir bendradarbiavimu. Sudarydami galimybes patirti įvairovę visuomenėje, kiekvienam įsitraukti į ugdymo procesą, būti drauge su bendraamžiais.

Parodoje daug kalbėsime apie ankstyvąjį ugdymą, nes ankstyvame amžiuje dedami pamatai tolimesniam vaiko asmenybės augimui. Pabandysime išsigryninti, kokie svarbiausi ankstyvojo vaikų ugdymo kokybės veiksniai, kaip įtraukusis ugdymo turinys kuriamas klasėje, mokyklos bendruomenėje. Tik taip galėsime pasakyti, kad vaikas turi laimingą vaikystę, o mes suaugusieji – ugdome ateičiai.

 

PAGRINDINĖS PARODOS TEMINĖS GRUPĖS

  • Mokymosi priemonės. Mokymosi procesui skirtos technologijos ir priemonės, kuriomis naudojasi mokinys.
  • Mokymo priemonės. Mokymo procesui skirtos priemonės ir technologijos, kurias naudoja mokytojas.
  • Technologijos, įranga
  • Mokyklos valdymo sprendimai
  • Neformalusis ugdymas

Plačiau

 

 

PARODOS ERDVĖS IR RENGINIAI

4 salė. Erdvė MOKYTOJAMS, VADOVAMS IR TĖVAMS

  • Parodos dalyvių prisistatymai.
  • Bendrojo ugdymo mokyklų mugė – mokyklos pristatančios savo išskirtinumą ir taikomas ugdymo metodikas.
  • Renginiai ir pristatymai Idėjų klasėje.
  • Pašnekesiai, bičiuliški susitikimai ir diskusijos Mokytojų kambaryje.

3 salė. Erdvė MOKINIAMS IR NE TIK

  • Penktą kartą parodoje veiksiančios net 9 Atradimų laboratorijos – kasmet pristatančios naujas kūrybines tiriamąsias veiklas.
    Veiklas šiose laboratorijose organizuos mokytojai, vaikų darželių auklėtojai ir Vilniaus universiteto mokslininkai.
  • Veiklų zona – skirta mokiniams pabendrauti su įvairių sričių profesionalais, pradėti iš anksto domėtis savo ateities profesija.
  • Jaunųjų tyrėjų idėjų mugė – puiki galimybė mokiniams susipažinti su bendraamžių atliekamais tyrimais ir kuriamais išradimais, dalytis patirtimi, diskutuoti.

Plati renginių ir užsiėmimų programa

  • Renginiai aktualiomis švietimo politikos temomis, pristatymai, dalinimosi gerąja patirtimi seminarai, praktiniai užsiėmimai, meistriškumo pamokos, diskusijos, edukacinės pramogos.
  • Mokytojams
  • Vadovams
  • Švietimo pagalbos specialistams
  • Mokiniams
  • Visai švietimo bendruomenei 
Ekspertas iš Prancūzijos papasakojo, kaip internete apsaugoti vaikus
Kviečiame mokinius į įvairias turiningas ir pramogines veiklas parodoje!
Kviečiame tėvelius dalyvauti turininguose pranešimuose ir pasisemti žinių.
Kviečiame mokytojus į jiems skirtus užsiėmimus ir diskusijas
VEIKLŲ ZONA (3 salė ir 3 salės fojė)
Atsakomybė prasideda čia – laimingos vaikystės šalyje!
Nuo mokinių pasiekimų vertinimo iki socialinių kompetencijų…
Kokybišką ateitį kurkime šiandien: kas kartu?..
Suomės patarimai lietuviškai mokyklai stebina paprastumu: kaip vaiką paruošti gyvenimui
Kaip sudaryti sąlygas, leidžiančias mokytis su visais ir iš visų?
K12 Forumas – svarbiausias švietimo inovacijų renginys, skirtas Lietuvos švietimo įstaigų vadovams.
Suklastotos naujienos, informacijos painiava… Kaip ugdyti skaitmeninės visuomenės piliečius?
Kaip kurti darnią mokyklą? Kaip padėti vaikui, turinčiam autizmo spektro sutrikimų? Kokią reikšmę šiandieninių vaikų ir jaunimo gyvenimui teikia medijos?
Parodoje „Mokykla 2019“ lankytojų lauks Didaktikos klasė (3.1 konferencijų salė)
Naujausias garsaus kino režisieriaus Šarūno Barto vaidybinis filmas „Sutemose“
Pirmą kartą parodoje MOKYKLA – MOKYKLŲ MUGĖ
Visus mažuosius šalies piliečius, 5-10 metų amžiaus vaikus, kviečiame piešti, o vėliau savo piešiniais, kartu su tėveliais, grožėtis respublikinėje švietimo inovacijų parodoje „Mokykla 2019“.
Jaunųjų tyrėjų idėjų mugė, laboratorija ant ratų MoMoLab, Įdomioji minilaboratorija ir Saugaus eismo klasė
Kviečiame į Vilniaus m. technologijų mokytojų metodinė tarybos renginį
Parodoje susitikti galėsite su 24 Lietuvos muziejų ir jų padalinių atstovais!
Susitikime ir mokykimės patirdami atradimų džiaugsmą!
Dalyvauti tikrai verta, nes Jūsų parodoje laukia daugiau kaip 160 edukacinių renginių!
Atgal

Ekspertas iš Prancūzijos papasakojo, kaip internete apsaugoti vaikus

Migrantų krizė, teroristiniai išpuoliai, plokščia žemė ar Illuminati judėjimai – tik kelios temos,  aplink kurias sukasi melagingos naujienos ir kuriamos sąmokslo teorijos. Tokios dezinformacijos aukomis vis dažniau tampa ir „technologijų čiabuviai“ – vaikai ir paaugliai.

 

Todėl 2015 m. sausio išpuolių bangos sukrėsta Prancūzija mobilizavosi, susitelkė į skaitmeninės eros švietimo bei pilietiškumo iššūkius ir mokyklai iškėlė naują tikslą – mokyti jaunąją kartą būti aktyviais piliečiais skaitmeninėje erdvėje.

 

Kaip sekasi prancūzams ir kokių žingsnių jau ėmėsi Lietuva – dviejų ekspertų istorijos. Skaityti daugiau

Atgal

Kviečiame mokinius į įvairias turiningas ir pramogines veiklas parodoje!

Atradimų laboratorijos

Veiklų zona, kurioje ir paslaptingoji Feel the Light fotosesija tamsoje

Jaunųjų tyrėjų mugė (tik lapkričio 22 d.!)

MoMoLab

Įdomioji minilaboratorija (tik lapkričio 22 d.!)

Saugaus eismo klasė (tik lapkričio 23 d.!)

Istorinio filmo apie pokarį „Sutemose“ pristatymas 

Atgal

Kviečiame tėvelius dalyvauti turininguose pranešimuose ir pasisemti žinių.

Lapkričio 22 ir 23 d.

 

MOKYKLŲ MUGĖ

Savo išskirtinumą ir taikomas ugdymo metodikas pristatys penkios mokyklos.

4 salė

 

Lapkričio 23 d.

 

Sukurti ar išsaugoti laimingą vaikystę?

13.00–13.45 val.

Ateities mokyklos erdvė (5.1 salė)

 

Šiuolaikinių tėvų iššūkiai: dar daugiau stengtis ar atsipalaiduoti ir pasidžiaugti?

14.00–14.45 val.

Ateities mokyklos erdvė (5.1 salė)

 

Mokytojai ir tėvai: kaip susitelkti dėl bendro tikslo – laimingos vaikystės?!

15.00–15.45 val.

Ateities mokyklos erdvė (5.1 salė)

 

Įtraukus ir motyvuojantis ugdymas

12.30–13.00 val.

Idėjų klasė (4 salė)

 

Naujas požiūris į STEM, A.I. ir projektinį mokymą

13.00–13.45 val.

Idėjų klasė (4 salė)

 

Daugiakalbis ugdymas nuo ankstyvos vaikystės. Patirtimi dalinasi Vilniaus tarptautinis prancūzų licėjus

15.00–15.45 val.

Idėjų klasė (4 salė)

 

Tapti geriausiu tėvu/mama vaikui – paprasta

13.00–13.45 val.

Mažoji klasė (5.5 salė)

 

Kaip kurti laimingą klasę?

14.00–14.45 val.

Mažoji klasė (5.5 salė)

 

Demokratija mokykloje ir šeimoje – kur brėžti vaikams ribas?

15.00–15.45 val.

Mažoji klasė (5.5 salė)

 

Plius 6 zonos!

Per visą renginį 5.1 salėje veiks 6 informacinės zonos: „Žaidžiu“, „Kalbu“, „Jaučiu“, „Tobulėju“, „Mokausi“ ir „Renkuosi“. Čia rasite viską, kas svarbu vaikui!

Konsultacijos apie vaiko raidos ypatumus, specialistų patarimai ir pagalba, padėsianti atpažinti Jūsų vaiko gebėjimus, informacija apie neformalaus ir formalaus švietimo Lietuvoje galimybes. Apsilankiusieji turės galimybę psichologams užduoti rūpimus klausimus ir gauti patarimus. Bus pasakojama apie „Tėvų linijos“ veiklą, vaiko kalbos raidą ir dvikalbio ugdymo ypatumus, ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą, pasirengimą mokyklai.

Tėveliai, atvykę su mažaisiais parodos lankytojais, galės dalyvauti kūrybinėse dirbtuvėse, kur atras naujų šiltą tarpusavio ryšį kuriančių veiklų ir smagiai praleis laiką eksperimentuodami ir žaisdami.

Atgal

Kviečiame mokytojus į jiems skirtus užsiėmimus ir diskusijas

Visus mokytojus kviečiame į Ateities mokyklos erdvę (5.1 konferencijų salė), kurioje žiniomis ir patirtimi dalinsis specialistai iš Lietuvos ir užsienio.

 

Lapkričio 22 d.

Atskirtys ir įtrauktys švietime

11.00–12.30 val.

 

Gera mokykla: kartu ar atskirai? (diskusijoje dalyvaus kviestinė viešnia iš Suomijos – Elise Tarvainen)

13.00–16.00 val.

 

Lapkričio 23 d.

 

Sukurti ar išsaugoti laimingą vaikystę?

13.00–13.45 val.

 

Šiuolaikinių tėvų iššūkiai: dar daugiau stengtis ar atsipalaiduoti ir pasidžiaugti?

14.00–14.45 val.

 

Mokytojai ir tėvai: kaip susitelkti dėl bendro tikslo – laimingos vaikystės?!

15.00–15.45 val.

 

Abi parodos dienas kviečiame mokytojus į užsiėmimus, skirtus profesiniam tobulėjimui, MOKYTOJŲ KAMBARYJE. Taip pat rekomenduojame nepraleisti konsultacijų su pedagogų rengimo centrų atstovais MOKYTOJŲ LAIKO erdvėje.

 

MOKYTOJŲ LAIKAS

Pedagogų rengimo centrų atstovai kviečia mokytojus pasikonsultuoti įvairiomis temomis. PROGRAMA

Data: 2019 m. lapkričio 22 d.

Vieta: 5.1 konferencijų salės fojė

 

MOKYTOJŲ KAMBARYS

Neformalių švietimo sektoriaus bendruomenės pokalbių ir diskusijų, skirtų mokytojo profesiniam tobulėjimui, vieta. PROGRAMA

Data: 2019 m. lapkričio 22 d. ir 23 d.

Vieta: 4 salė

 

Mokytojai, norintys gauti pažymas už dalyvavimą parodoje, parodos metu turi atvykti į vieną iš dviejų registracijos punktų (3 salės Infocentre arba 5.1 salės fojė) ir pasiimti parodos dalyvio kodąDaugiau informacijos

Atgal

VEIKLŲ ZONA (3 salė ir 3 salės fojė)

3 salėje ir 3 salės fojė mokinių lauks įvairios turiningos veiklos, kurias pristatys šie parodos dalyviai:

 

INK IDEA, UAB

Pristatys fizinį aktyvumą ir pažinimą skatinančius žaidimus vaikams, supažindins su fizinio aktyvumo būtinybe bei nauda šiandieninėje kasdienybėje.

 

KAUNO MIESTO MUZIEJUS

Vykdys skudučių gamybos pamokas. Dalyviai turės galimybę patys pasigaminti savo muzikos instrumentą, pasimokyti groti skudučiais.

 

LIETUVOS AKLŲJŲ IR SILPNAREGIŲ UGDYMO CENTRAS

Stende organizuos veiklas, susijusias su brailio rašto mokymu ir jo panaudojimo galimybėmis, IKT panaudojimu aklųjų ir silpnaregių gyvenime. pristatys sutrikusios raidos vaikų konsultavimo skyriaus veiklą. Kviečiami mokytojai, švietimo pagalbos specialistai, tėvai, mokiniai.

 

LIETUVOS MOKINIŲ NEFORMALIOJO ŠVIETIMO CENTRAS

Lapkričio 22 d. vyksiančioje Jaunųjų tyrėjų idėjų mugėje 5–11 klasių mokiniai pristatys savo mokslines idėjas. Tai puiki galimybė mokiniams susipažinti su bendraamžių atliekamais tyrimais ir kuriamais išradimais, dalintis patirtimi, diskutuoti. Renginiu siekiama populiarinti mokslines idėjas, sudominti vaikus ir jaunimą tiriamuoju darbu ir paskatinti juos galvoti apie būsimas studijas ir karjerą mokslo ir technologijų srityje. Su aktualiais šių dienų problemas sprendžiančiais vaikų projektais galima susipažinti 3 salės balkone. Parodos lankytojai taip pat kviečiami balsuoti už labiausiai patikusią idėją ir dalyvauti loterijoje.

Lauke prie 3 salės rasite laboratoriją ant ratų MoMoLab. Joje vyks užsiėmimai mokiniams, norintiems plačiau pažinti mus supantį plika akimi nematomą mikroorganizmų pasaulį. Užsiėmimų metu mokiniai drauge su mokslininkais tyrinės mikroorganizmus, susipažins su mikrobiologijoje taikomais jų stebėjimo ir pradinio identifikavimo metodais, įdomiais mokslo ir technologijų atradimais. Reikalinga išankstinė registracija.

3 salės fojė lapkričio 22 dieną, penktadienį, įsikurs Įdomioji minilaboratorija. Čia galėsite pamatyti, kaip pasaulis atrodo infraraudonuose spinduliuose ir sužinoti, kokius tyrimus galima atlikti pasitelkus termovizorių. Nepaprastą mikropasaulį pažinsite žvelgdami pro mikroskopą, išmatuosite savo jėgos stiprumą ir, tikimės, pasisemsite idėjų tiriamiesiems darbams ir mokslo projektams.

Šeštadienį, lapkričio 23 d., čia pat įsikurs Saugaus eismo klasė. Parodos dalyvius pakviesime išbandyti naują interaktyvią saugaus eismo mokymo(si) priemonę Eismopolį, dėlioti kelio ženklų dėliones, susipažinti su dviračio vairuotojo ABC. Tikimės, kad žaisminga aplinka padės mokytis saugiai elgtis kelyje, o naudingų žinių įgis ne tik įvairaus amžiaus vaikai, bet ir jų tėveliai.

 

LIETUVOS MOKSLEIVIŲ SĄJUNGA

Parodoje pristatys ir organizuos įvairias veiklas: Gyvas vadovų klubas, LMS kahoot, kuriame parodos metu dalyviai prisijungę prie virtualaus žaidimo galės atsakinėti į švietimo, pilietiškumo bei bendrojo pobūdžio klausimus, ,,Žalių ekologiškų mokyklų erdvė” programos pristatymas, viktorinos apie aplinkosaugą bei ekologiją ir prizai laimėtojams.

 

VALSTYBĖS PAŽINIMO CENTRAS

Valstybės pažinimo centro stendą pažinsite iš stilizuoto Vyčio simbolio. Čia sau įdomų užsiėmimą atras tiek nuolatiniai Centro lankytojai, tiek užsukusieji pirmąjį kartą. Valstybės pažinimo centro erdvėje jūsų laukia pažintis su netikėčiausiomis interaktyvios ekspozicijos detalėmis, įtraukianti galimybė pasitikrinti žinias apie pagrindinį Lietuvos įstatymą, svarbiausius valstybės simbolius prisiminti skatinančios dėlionės bei išskirtinis kvietimas tapti ekspozicijos bendraautoriais. Atraskite laisvę pažinti ir kurti savo valstybę!

 

SKAUTŲ SLĖNIS, VŠĮ

Pristatys inovatyvias nefomalaus ugdymo idėjas ir skautiškas veiklas Lietuvoje. Šiais metais bus pristatomos Nacionalinės Neformalaus vaikų švietimo ir Kultūros paso programų gerosios praktikos Ukmergės r., jaunimo tarptautinės savanorystės projektai Lietuvoje ir užsienyje. Taip pat bus pristatomas praktikoje naudojamas inventorius, vyks praktiniai užsiėmimai.

 

VALSTYBINĖ SAUGOMŲ TERITORIJŲ TARNYBA PRIE APLINKOS MINISTERIJOS

Gamtos mokyklos erdvėje pristatoma Lietuvos nacionalinių ir regioninių parkų bei rezervatų veikla, susijusi su gamtosauginiu švietimu. Tai lankytojų centrai, gamtos mokyklos saugomose teritorijose, gamtinės edukacinės programos, „žaliosios“ pamokos. Parodinėje erdvėje teikiama informacija apie gamtosauginį švietimą ir gamtos mokyklas saugomose teritorijose.

 

VILNIAUS GEDIMINO TECHNIKOS UNIVERSITETO INŽINERIJOS LICĖJUS

Pristatys savo išskirtinumą per inžinerines, STEAM veiklas. Parodos metu bus parodyta daugiau kaip 15 skirtingų aktyvių veiklų, organizuojamos mokytojų konsultacijos, aktyvus bendravimas su mokinių tėvais.

 

FEEL THE LIGHT FOTOSESIJOS

Visi parodos lankytojai galės sudalyvauti fotosesijoje tamsoje ir tapti nuotraukų herojais! Čia šviesos pagalba bus piešiami įvairūs spalvingi fonai.

Atgal

Atsakomybė prasideda čia – laimingos vaikystės šalyje!

Vaikystė – bene geriausias ir gražiausias žmogaus gyvenimo laikotarpis. Ji kupina emocijų, ieškojimų ir atradimų, dažnai – neužmirštamų įspūdžių. Neabejotina, kad ji palieka itin ryškų pėdsaką kiekvieno iš mūsų gyvenime. Vos gimus mažyliui atsiveria pasaulis, netrukus jis mokosi žengti pirmuosius žingsnius, tarti pirmuosius žodžius, suprasti aplinkinį pasaulį ir jame vykstančius reiškinius, stengiasi pažinti save ir aplinkinius žmones.

„Vaikystė – didžiulė šalis, iš kurios visi ateina. Iš kur aš? Atėjau iš vaikystės, tarsi iš kažkokios šalies“, – rašė Antuanas de Sent Egziuperi (citata iš knygos „Karo lakūnas“). Labai svarbu, kokius jausmus ir kokią patirtį vaikas sukaupia keliaudamas „vaikystės šalyje“.

Ir visai nesvarbu, kad gyvename nenumaldomai skriejančio tempo ritmu, bet kiekvieno suaugusiojo pareiga ir atsakomybė – turtinti vaiko vidinį pasaulį per bendravimą, atjautimą, šypseną ar pokalbį su juo.

Sukurti ar išsaugoti?..

Tėvelius ir senelius su vaikais ir anūkais, pedagogus, švietimo institucijų vadovus ir visus, kuriems rūpi mažieji šalies piliečiai, lapkričio 23 d. kviečia respublikinė švietimo inovacijų paroda „Mokykla 2019“. Čia, erdvėje 5.1, lankytojų lauks „LAIMINGOS VAIKYSTĖS“ renginiai!

Jau 13.00 val. klausantis pranešimo Sukurti ar išsaugoti laimingą vaikystę?“ bus ieškoma atsakymo į klausimą: laimingu padaroma ar tampama? Taip pat kalbėsimės, kas yra toji laiminga vaikystė, kaip sudaryti jai sąlygas, kaip „nesulaužyti“ mažųjų perdėtais suaugusiųjų lūkesčiais, nepasisavinti teisės priimti sprendimų už juos… (Pranešėjas: doc. dr. Antanas Valantinas, psichologas, Mykolo Romerio universiteto Psichologijos instituto direktorius. Platesnė pranešimo anotacija.

14.00 val. psichologė, pozityvios tėvystės paskaitų lektorė, „Mes-tėvai“ straipsnių autorė, iniciatyvos „Niekieno vaikai“ vadovė Ieva Šuipė dalysis pranešimu „Šiuolaikinių tėvų iššūkiai: dar daugiau stengtis ar atsipalaiduoti ir pasidžiaugti?“, kuriuo atskleis, kokie yra pagrindiniai dalykai, leidžiantys užauginti emociškai sveiką, mokantį kurti sveikus santykius, atsakingą, pagarbų, autentišką, savimi pasitikintį žmogų. Platesnė pranešimo anotacija.

Per diskusiją „Mokytojai ir tėvai: kaip susitelkti dėl bendro tikslo – laimingos vaikystės?!“ (15.00 val.) bus kalbama apie tėvų ir mokytojų lūkesčius, aiškinamasi, kaip tėvams ir mokytojams labiau įsitraukti į vaiko mokymosi procesą. Diskusijos dalyviai (tėtis, mama ir pedagogas) kartu su vaikų psichologe dalysis savo mintimis, patirtimi, patarimais ir lūkesčiais. Diskusiją ves vaikų psichologė Milda Karklytė-Palevičienė, jau vienuoliktus metus dirbanti su vaikų psichologija, be to, ji – raidos terapeutė, VšĮ „Laimingas vaikas“ vadovė. Platesnė diskusijos anotacija.

Plius 6 zonos!

Per visą renginį 5.1 salėje veiks 6 informacinės zonos: „Žaidžiu“, „Kalbu“, „Jaučiu“, „Tobulėju“, „Mokausi“ ir „Renkuosi“. Čia rasite viską, kas svarbu vaikui!

Konsultacijos apie vaiko raidos ypatumus, specialistų patarimai ir pagalba, padėsianti atpažinti Jūsų vaiko gebėjimus, informacija apie neformalaus ir formalaus švietimo Lietuvoje galimybes. Apsilankiusieji turės galimybę psichologams užduoti rūpimus klausimus ir gauti patarimus. Bus pasakojama apie „Tėvų linijos“ veiklą, vaiko kalbos raidą ir dvikalbio ugdymo ypatumus, ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą, pasirengimą mokyklai.

Laukiami ir mažiausieji!

Tėveliai, atvykę su mažaisiais parodos lankytojais, galės dalyvauti kūrybinėse dirbtuvėse, kur atras naujų šiltą tarpusavio ryšį kuriančių veiklų ir smagiai praleis laiką eksperimentuodami ir žaisdami.

Atgal

Nuo mokinių pasiekimų vertinimo iki socialinių kompetencijų…

Švietimo politikos erdvės (5.2 salė) renginiai parodos „Mokykla 2019“ lankytojų lauks visą parodos laiką, t. y. abidienas. Bus pristatomos šiuo metu švietimo sistemos dalyviams aktualiausios temos.

Lapkričio 22 d. (11.00 val.) Švietimo politikos erdvėje bus kalbama apie mokinių pasiekimų vertinimo kaitą. Mokinių pasiekimų gerinimas – bene pats svarbiausias šių dienų mokyklos tikslas. Pagrindinius siekius šioje srityje galėtų padėti pasiekti tinkamas mokinių mokymosi pasiekimų vertinimas. Dr. Asta Ranonytė (Nacionalinė švietimo agentūra) pristatys išorinio mokinių pasiekimų vertinimo tikslą, kur panaudojami patikrinimų rezultatai, kokios tinkamiausios vertinimo formos. Pristatyme taip pat bus kalbama, ar išorinis mokinių pasiekimų vertinimas užtikrina dermę su atnaujinamo ugdymo turinio gairėmis, koks išorinio vertinimo poveikis ugdymo procesui, kuris vertinimo aspektas – patikimumas, validumas ar efektyvumas – mūsų švietimo sistemos prioritetas. Renginio svečiai sužinos, kokios galimos vertinimo kaitos kryptys ir kokie galimi administraciniai bei technologiniai jų įgyvendinimo sprendimai.

Mokymasis būti su savimi ir kitais mokykloje

Lektoriai – dr. Daiva Šukytė (Socialinio ir emocinio ugdymo institutas), Irena Raudienė (LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija) ir Tomas Rakovas (Lietuvos vaikų ir jaunimo centras) – pakvies į užsiėmimą (12.00 val.), kuriame bus pristatoma tarptautinio švietimo projekto „Learning to Be“ (liet. „Mokymasis būti“) patirtis (ES programa „Erasmus+“) ir naujas metodinis leidinys, skirtas socialinėms ir emocinėms kompetencijoms ugdyti bei vertinti mokykloje. Per pristatymą bus apžvelgiami mokinių ir mokytojų tyrimo, atlikto penkiose Europos šalyse, rezultatai. Taip pat bus diskutuojama apie socialinio ir emocinio ugdymo vietą bei vaidmenį Lietuvos mokyklose. Susirinkimo dalyviai turės galimybę iš arti praktiškai susipažinti su naujuoju metodiniu rinkiniu ir gauti jo kopiją (popierinę arba elektroninę, atsižvelgiant į dalyvių skaičių).

Metodinis rinkinys yra nemokamas ir bus laisvai prieinamas visiems susidomėjusiesiems elektroninėje erdvėje.

Iškart popiet (15.00 val.) mokinių pasiekimų vertinimo naujovėmis tarptautiniame kontekste dalysis dr. Rita Dukynaitė (LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija). Lektorė papasakos, kiek įtakos Lietuvos švietimui turės didžiausių tarptautinių tyrimų organizacijų nustatytos naujos strateginės kryptys mokinių vertinimo srityje. Kels klausimus: kaip kis mokinių pasiekimų vertinimas ugdant XXI a. kompetencijas – slinktys nuo teorijos veiklos link?; ką išspręs daugiapakopis adaptyvusis testavimas?; kiek švietimo rezultatus veikia socialinė, ekonominė, kultūrinė (SEK) nelygybė?

Socialinės kompetencijos – ne mažiau svarbios!

Mokykla, kaip žinoma, yra atsakinga ne tik už mokinių dalykines žinias, ji taip pat prisideda prie žmogaus gebėjimų socializuotis. Tam reikalingos socialinės kompetencijos. Antrąją parodos dieną (lapkričio 23 d.) apie jas bus diskutuojama ir išklausomi įvairių švietimo lygmenų atstovų požiūriai.

Socialinė pilietinė veikla mokinių akimis

Švietimo politikos erdvėje (10.00 val.) dr. Svajonė Mikėnė (Nacionalinė švietimo agentūra) kartu su Greta Zaburaite (Lietuvos moksleivių sąjunga) pristatys apklausos apie socialinės pilietinės veiklos organizavimą ir vykdymą rezultatus. Šioje apklausoje dalyvavo 4787 bendrojo ugdymo mokyklų 5–10 klasių mokiniai iš visų Lietuvos apskričių. Sužinosite, kokios socialinės pilietinės veiklos dažniausiai atliekamos mokyklose ir už jų ribų, kaip mokiniai jas pasirenka, kiek valandų turi atlikti minėtas veiklas, kokią naudą jaučia gaunantys.

Apklausos dalyvių nuomonės ir siūlymai, ką reikėtų tobulinti organizuojant socialinę pilietinę veiklą, suteiks vertingos informacijos ir idėjų mokykloms, ką būtų galima daryti kitaip, kad socialinė pilietinė veikla taptų ne tik patrauklesnė, bet ir noriai mokinių atliekama.

Mokinių socialinių kompetencijų ugdymo modelis

Visai netrukus (11.00 val.) toje pačioje erdvėje didelę patirtį sukaupę lektoriai pasidalys Šiaulių miesto savivaldybės sukurtu Socialinių kompetencijų ugdymo sistemos modeliu (SKU), skirtu visoms įvairių tipų bendrojo ugdymo mokykloms, siekiančioms visuminio mokinių ugdymo. SKU sistema unikali tuo, kad įtraukia į ugdymo procesą tiesiogiai su ugdymu nesusijusias įmones, įstaigas, organizacijas, skatina socialinę atsakomybę, telkia ne tik mokyklos, bet ir vietos bendruomenes, kitas suinteresuotąsias šalis. SKU sistema skirta nuosekliam mokinių socialinės, lyderystės kompetencijos ugdymui, profesiniam veiklinimui, skatina kūrybiškumą, altruizmą, savanorystę.

Renginio organizatoriai kviečia lankytojus susipažinti ne tik su SKU sistemos struktūra ir veikimo principais, mokinių veiklų planavimo, organizavimo ir vertinimo procedūromis, socialinės partnerystės tinklų kūrimo galimybėmis, bet ir mokyklų, kurios įgyvendina SKU sistemos modelį, unikalia patirtimi.

Įstaigų vadovai – „deganti“ tema!

Šiandien itin daug ir įvairiausių klausimų kelia švietimo įstaigų vadovų veikla. Tad Švietimo politikos erdvė antrąją parodos dieną (12.00 val.) bus atvira pokalbiams apie tai, kaip dirba mokyklų vadovai?

Kasmetis švietimo įstaigų vadovų veiklos vertinimas – palyginti naujas reiškinys. Juo siekiama skatinti švietimo įstaigos veiklos kokybę ir švietimo įstaigų vadovų veiksmingumą. Pagrindinė renginio tema „Ką rodo bendrojo ugdymo mokyklų vadovų pirmųjų metų veiklos ataskaitų analizė?“. Siekdami atsakyti į šį klausimą, kartu bandysime suprasti:

  • kurios vadovo veiklos sritys yra laikomos pagrindinėmis?
  • kaip vadovai patys vertina ir moka parodyti savo indėlį į mokykloje vykstančius procesus?
  • kaip suvokiama dermė tarp užduoties, jos vertinimo rodiklių ir pasiektų rezultatų?
  • kaip vadovai supranta jiems reikalingas kompetencijas?
  • kiek objektyviai vertinama atliktų darbų pobūdis ir apimtys?

Gausybė renginių, susijusių su šių dienų švietimo aktualijomis, „karščiausiomis“ temomis, iššūkiais ir jų sprendimų paieškomis, lauks visų parodos „Mokykla 2019“ lankytojų.

Atgal

Kokybišką ateitį kurkime šiandien: kas kartu?..

Siekiant visapusiškos asmenybės ugdymo(si), atsižvelgiant į kiekvieno mokinio ypatybes, įtakos turi išoriniai ir vidiniai veiksniai. Kuriant ir taikant įtraukties į ugdymo procesą priemones įvairių poreikių ir gabumų mokiniams, svarbu suvokti, kas yra atskirtis, kaip ją išmatuoti ir kaip kurti sąlygas paveikiai įtraukčiai.

Geros mokyklos koncepcijoje užkoduota idėja, kad gera mokykla turi būti įvairi įvairiems, lanksčiai prisitaikanti prie įvairių ugdymosi poreikių. Kartu tai – mokykla kiekvienam.

Atskirtys ir įtrauktys…

Pirmąją parodos „Mokykla 2019“ dieną (lapkričio 22 d.) lankytojų lauks Ateities mokyklos erdvė (5.1 salė). Renginyje „Atskirtys ir įtrauktys švietime“ (11.00 val.) diskusijoms bus pasitelkiamos sociologijos ir psichologijos teorinės prieigos atskirties fenomenui atskleisti: kaip jis susijęs su socialine stratifikacija ir nelygybe, kokia Lietuvos praktika, kuriant įtraukią švietimo bendruomenę?.. Dalyviai turės galimybę interaktyviai įsitraukti ir analizuoti įvairius įtraukties aspektus, diskutuoti, kaip, kada, kur ir kokius mokinius būtina „įtraukti“?

Su parodos lankytojais bendraus: Žmogaus studijų centro psichologas, psichoterapeutas Justinas Burokas, Mykolo Romerio universiteto socialinių mokslų (sociologija) daktarė, Nacionalinės švietimo agentūros Tyrimų skyriaus tyrėja Natalija Valavičienė, Šiaulių universiteto socialinių mokslų (edukologija) daktarė, docentė Lina Miltenienė. Visas būrys ekspertų čia bus tam, kad atsakytų į iškylančius klausimus ir pasidalytų savo sukaupta patirtimi.

Mokykla kiekvienam!

Toje pačioje salėje 13.00 val. net trys valandos bus skirtos renginiui Gera mokykla: kartu ar atskirai?“. Šiandien girdima daugybė deklaracijų, tačiau realus gyvenimas rodo, kad pokyčiai vyksta itin lėtai. Visuomenės nuostatos „kitokių“ vaikų atžvilgiu – netinkamos, o deklaratyvus prioritetų švietimo sistemoje sudėliojimas dažnai užkerta kelią būti kartu. Tačiau galima pasidžiaugti tuo, kad visgi atsiranda mokyklų, kurios ryžtasi priimti visus vaikus, neatsižvelgdamos į jų negalią, mokymosi sunkumus, sutrikimus.

Renginyje bus aptariamos pasaulinės įtraukiojo ugdymo tendencijos, pristatoma Lietuvos mokyklų geroji patirtis įgyvendinant įtraukiojo ugdymo principą. Taip pat bus diskutuojama, kokie sprendimai galėtų prisidėti prie to, kad gera mokykla būtų tik kartu, o ne atskirai. Apie tokios mokyklos iššūkius ir sėkmes savo patirtimi dalysis Klaipėdos r. Dovilų pagrindinė mokykla ir Klaipėdos Vitės progimnazija.

Švietimo mainų paramos fondas (ŠMPF) pristatys galimybes naudotis jų finansuojamomis programomis ir praskleis širmą į ateitį, svarstydami, kuo gyvensime 2021–2027 metais?..

Su lankytojais kalbėsis lektoriai: Elise Tarvainen, „Isku Interior Oy“ direktorė edukacijai; Vaidas Bacys, Šiaulių r. Aukštelkės mokyklos direktorius; Gražina Kaklauskienė, Švietimo mainų paramos fondo direktoriaus pavaduotoja; Vytautas Pačiauskas, Švietimo mainų paramos fondo Bendrojo ugdymo programų skyriaus vadovas.

Ateities mokyklos erdvė lauks visų parodos svečių: ir tų, kurie susiduria su sunkumais šiandienos mokykloje, ir tų, kurie tiesiog neabejingi visapusiškam jaunųjų piliečių ugdymui, nepriklausomai nuo jų galimybių.

Kviečiame kokybišką ateitį kurti jau šiandien!

Atgal

Suomės patarimai lietuviškai mokyklai stebina paprastumu: kaip vaiką paruošti gyvenimui

Suomijos švietimo sistema yra neretai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė, visgi švietimo ekspertė Elise Tarvainen sako, kad sunkiausia yra sukurti individualius mokymosi kelius ir atskirti mokymą ir mokymąsi.

Dėmesys ne mokymui, o mokymuisi, procesui, o ne rezultatui

„Gera mokykla sudaro idealias sąlygas mokytis ir kiekvienam išnaudoti visą savo potencialą. Geroje mokykloje mokymosi erdvės yra įkvėpimo šaltinis visiems mokyklos bendruomenės nariams“, – pokalbį pradeda milžinišką ekspertinės veiklos švietimo srityje patirtį sukaupusi suomė E.Tarvainen (Isku Interior Oy). Moteris aktyviai dalyvavo mokyklos lygmens tobulinimo procesuose, kurie buvo susiję su Suomijos ugdymo programų įgyvendinimu. Jai teko dirbti su dešimtimis mokyklų visoje Suomijoje ir padėti jose sukurti bendradarbiavimo kultūrą bei į mokinį orientuotą mokymą(si). Skaityti daugiau

Atgal

Kaip sudaryti sąlygas, leidžiančias mokytis su visais ir iš visų?

Mokyklos turi sutelkti dėmesį ne tik į mokslo pasiekimus, bet ir į studentų savijautą bei mokymosi patirties kokybę. Užuot mokę, turėtume sutelkti dėmesį į sąlygų, leidžiančių mokytis, kūrimą.

Elise Tarvainen, Isku Interior Oy, Learning Director, lapkričio 22 d., pirmąją MOKYKLA 2019 parodos dieną, 5.1 salėje 13 val. skaitys pranešimą „Kaip sudaryti sąlygas, leidžiančias mokytis su visais ir iš visų?“.

Pristatymas dalyviams suteiks įžvalgos apie pedagoginius principus, kurie suomių švietimą daro sėkmingą ir vienodą visiems studentams. Įgalindami individualius mokymosi būdus  mokyklose, sukuriame darnią visuomenę.

Ypatingas dėmesys pranešime bus skiriamas besivystančioms mokykloms kaip besivystančioms bendruomenėms. Dalyviai kviečiami tradicines mokyklas paversti moderniomis mokymosi bendruomenėmis, kurios įkvepia savarankiškam mokymuisi ir kūrybingumui.

Daugiau informacijos

Atgal

K12 Forumas – svarbiausias švietimo inovacijų renginys, skirtas Lietuvos švietimo įstaigų vadovams.

Šiais metais renginys prisijungia prie parodos MOKYKLA 2019, kurioje susitinka, mokosi ir gerąja patirtimi dalinasi mokyklų steigėjai, švietimo centrų ir mokyklų vadovai, administracija, pedagogai.

 

Lapkričio 22 d., nuo 11 val. Idėjų klasėje (4 salė), Jūsų lauks specialūs pranešimai, skirti švietimo įstaigų vadovams ir administracijos atstovams, kurie padės atsakyti į klausimus, kaip „perkrauti“ švietimo sistemą, kad jį sutaptų su šiandienos aktualijomis ir kaip gebėti identifikuoti problemas bei jas spręsti.

 

RENGINIO PROGRAMA

11:00

Kaip padėti smegenims augti: kokias naujoves atneša neuropedagogika, ką mes žinome apie mokymosi procesą, kaip galime jam padėti ir, svarbiausia, netrukdyti.

Dr. Urtė Neniškytė

 

12:00

Edukacinių technologijų žemėlapis.

Daiva Viskontienė, Rimantas Mačernis

 

12:30

Informatikos turinys padedantis prisitaikyti prie šiuolaikinių mokymo(si) technologijų.

Rūta Filončikienė

 

 

Vieta : Idėjų klasė (4 salė), Litexpo, Vilnius

Renginį moderuos: Aurimas Perednis.

 

Daugiau informacijos ir registracija

Atgal

Suklastotos naujienos, informacijos painiava… Kaip ugdyti skaitmeninės visuomenės piliečius?

Šiandieniniame pasaulyje, kur informacija sklinda žaibišku greičiu vos vieno mygtuko paspaudimu, susiduriama su galybe iššūkių. Informacija klastojama, žinios nepatikrinamos, iškreipiamos. Tai vyksta ne tik Lietuvoje. Su tokiais iššūkiais susiduriama visame pasaulyje.

2015 m. sausio mėn. išpuolių bangos sukrėsta Prancūzija mobilizavosi ir susitelkė į skaitmeninės eros švietimo bei pilietiškumo iššūkius. Ką gali padaryti mokykla, kad būtų ugdomi laisvi ir išprusę piliečiai, gebantys patys rasti informaciją ir atskirti suklastotas žinias šioje socialinių tinklų ir ekranų eroje?

Serge’as Barbet, Prancūzijos medijų ir informacinio raštingumo centro (CLEMI) direktorius, pirmąją ,,Mokykla 2019“ parodos dieną (1.3 salė 13 val.) skaitys pranešimą ,,Suklastotos naujienos, informacijos painiava… Kaip ugdyti skaitmeninės visuomenės piliečius?“.

Lektorius pristatys Prancūzijos medijų ir informacinio raštingumo patirtį, pateiks nacionalinio Medijų ir informacinio raštingumo centro (CLEMI) pagrindinę misiją – rengti mokytojus, kurti medijų ir informacinio raštingumo ugdymo priemones, organizuoti medijų raštingumo mokyklose veiklas, koordinuoti kasmet vykstančią „Medijų raštingumo mokyklose savaitę“. Prancūzijos moksleiviai jau priprato prie naujoviškų užduočių per pamokas: pavyzdžiui, iš penkių „Twitter“ žinučių išrinkti tokią, kurioje skelbiama autentiška informacija, o ne gandai, propaganda ar dezinformacija.

Prancūzija nuo 2015-ųjų vykdo vieną iš plačiausių žiniasklaidos raštingumo pamokų programų pasaulyje. Šiais metais organizuota 31-oji Medijų raštingumo savaitė mokyklose, kurios tema „Informacija be sienų“.

Tuo tarpu, Lietuvoje tokių pamokų dar pasigendama.

Ateikite, pasisemkite patirties ir ženkite koja kojon su pasauliu!

Renginys vyks prancūzų kalba, su vertimu į lietuvių kalbą.

Daugiau informacijos

Atgal

Kaip kurti darnią mokyklą? Kaip padėti vaikui, turinčiam autizmo spektro sutrikimų? Kokią reikšmę šiandieninių vaikų ir jaunimo gyvenimui teikia medijos?

Darnus vystymasis – kas tai?

Paroda „Mokykla 2019“, kviesdama mokytis su visais ir iš visų, šįmet erdvėje „Sprendimų klasės“ lankytojus supažindins su unikaliais pavyzdžiais, atskleisiančiais, kaip kurti darnią mokyklą. 3.2 salėje (12–13.30 val.) vyksiančiame renginyje „Darnus vystymasis mokyklų bendruomenėse“ galėsite ne tik išgirsti Lietuvos vaikų ir jaunimo centro Neformaliojo švietimo projektų skyriaus vadovės Jolantos Markevičienės pranešimą, bet ir per užsiėmimą susipažinti su programoje „Darni mokykla“ dalyvavusių mokyklų įgyvendintų, bendruomenę įtraukiančių, iniciatyvų pavyzdžiais. Lankytojai bus raginami susikurti unikalius scenarijus, kaip per darnaus vystymosi švietimo veiklas suteikti moksleiviams reikalingų žinių klimato kaitos, atsakingo vartojimo, sveikos gyvensenos ir kitomis temomis, kaip ugdyti tam svarbias kompetencijas ir stiprinti ugdymo įstaigos bendruomenę, gerinti mikroklimatą, priartinti ugdymo procesą prie realaus gyvenimo poreikių. Visi aspektai, apie kuriuos bus diskutuojama šiame renginyje, neišvengiamai svarbūs kiekvienai šalies ugdymo įstaigai.

Autizmo spektro sutrikimai – atsakymų ieškokime drauge!

Iškart popiet (14–14.45 val.) toje pačioje auditorijoje Gintarė Šatė, Lietuvos aklųjų ir silpnaregių ugdymo centro Sutrikusios raidos vaikų konsultavimo skyriaus vedėja, padės atsakyti į klausimą „Kaip padėti vaikui, turinčiam autizmo spektro sutrikimų?“.

Taigi renginyje bus diskutuojama apie vaikus, turinčius ASS, įvairiapusio ugdymo perspektyvą, pasitelkiant multidisciplininę prieigą ir teorijos bei praktikos integraciją, probleminio elgesio prevencijos ir kontrolės strategijas. Lektorė aptars darbo su ASS turinčiais vaikais praktikos atvejus, sudėtingesnes situacijas, tyrėjų ir praktikų gerosios patirties pavyzdžius, pagrįstus patarimais ir rekomendacijomis.

Ne paslaptis, kad šiandien šis sutrikimas įgauna epidemijos pagreitį, bet dar labai trūksta žinių, kaip jį pastebėti ir kaip galima anksčiau suteikti visą reikiamą pagalbą kokybiškam ugdymui(si).

Negana to, tą pačią dieną ir toje pačioje vietoje kalbėsimės apie galimybę ne tik mokytis kartu, bet ir jaustis gerai, susipažinsime su grafiniu dizainu, išsiaiškinsime, kaip turėtų būti vertinami mokinio bendrieji gebėjimai bei mokysimės drauge su „iPad“.

Antra, bet ne mažiau prasminga, diena…

Lapkričio 23-ąją „Sprendimų klasėje“ lankytojų lauks dar didesnis šūsnis aktualių temų. Bandysime suvokti, kokią reikšmę šiandieninių vaikų ir jaunimo gyvenimui teikia medijos, su kokiais medijų raštingumo iššūkiais susiduriama Lietuvoje ir Europoje, dalysimės mintimis apie skaitymą, diskutuosime, kiek dėmesio derėtų skirti gamtamoksliniam mažųjų ugdymui bei susipažinsime su tyrinėjančiomis ir kuriančiomis mokyklomis – kokios jos?

Viena iš inovatyviausių Lietuvos mokytojų Staselė Riškienė (13 – 13.45val.) kvies užsukti į „Sprendimų klasę“ tam, kad supažindintų su planšečių „iPad“ galimybėmis ugdant vaikus, turinčius specialiųjų ugdymo(si) poreikių. Turėsite unikalią galimybę ne tik praktiškai išbandyti mokomosios medžiagos kūrimo ir ugdymo individualizavimo įrankius, bet ir kartu susipažinti su kitų mokyklų patirtimi ugdant vaikus, kuriems reikalinga papildoma pagalba.

Sprendimų klasės“ kviečia būti bent vienu žingsniu priekyje…

Atgal

Parodoje „Mokykla 2019“ lankytojų lauks Didaktikos klasė (3.1 konferencijų salė)

Didaktikos klasėje šalies mokytojus pasitiks daugybė įdomių, jų kasdienį gyvenimą praturtinsiančių renginių. Čia ne tik teoriškai skleisis aktualiausios šių dienų temos, bet tam tikrus dalykus bus galima išmėginti praktiškai!

Skirtingos temos – vienai auditorijai!

Pirmąją parodos dieną (lapkričio 22 d.) Didaktikos klasėje (11.00–11.45 val.) Vilniaus Salomėjos Nėries gimnazijos mokytojų kolektyvas pristatys renginį „Medijos: suprasti ir sukurti“. Renginyje bus kalbama apie tai, kad mokyklose medijų raštingumo gebėjimai kol kas ugdomi retai, nors jų svarba neabejotina. Mokytojai turės galimybę susipažinti su jau sukurta „Medijos ir visuomenė“ mokymo programa ir metodine medžiaga, kurią sudaro daugiau kaip 70 parengtų pamokų. O galbūt vieną iš jų ir išbandyti?..

Vėliau (13.00–13.45 val.) mokytojos Jelena Šalnienė ir Jūratė Lukoševičienė iš Grigiškių „Šviesos“ gimnazijos pristatys renginį „Mokytojų klubas – iššūkis ar galimybė?“. Renginio tikslas – naujo, kritiško ir entuziastingo požiūrio formavimas į įtraukujį ugdymą. Čia mokytojai galės pasisemti informacijos, kaip motyvuoti, taupyti laiką ir rasti naujų metodų organizuojant kūrybišką ugdymą. Per susitikimą taip pat susipažinsite su Vilniaus sav. Grigiškių „Šviesos“ gimnazijos Mokytojų klubo trejų metų veiklos patirtimi. Turėsite galimybę ne tik teoriškai, bet ir praktiškai gilinti XXI a. kompetencijas (kritinį mąstymą, bendradarbiavimą ir džiaugsmą kuriant kartu). Pasak renginio organizatorių, jų sukaupta patirtis, gebėjimai ir metodikos paskatins mokytojus kitaip pažvelgti į ugdymo proceso, laiko vadybos ir komandinio darbo organizavimą.

Kadangi šių metų parodos „Mokykla 2019“ viena iš pagrindinių temų – įtraukusis ugdymas, tad Joniškio „Saulės“ pagrindinė mokykla (15.00–15.45 val.) Didaktikos klasėje pakvies į renginį „Aš, kaip ir tu…“, kur pristatys specialiojo ugdymo modelį: Specialiojo ugdymo skyriaus lavinamąsias ir socialinių įgūdžių ugdymo klases, jų veiklą, pasiektus rezultatus; įtraukiojo ugdymo pavyzdžius bendrojo ugdymo klasėse; dienos užimtumo centrą. Taip pat pasidalys mokyklos ir skyriaus mokytojų bei specialistų gerąja darbo patirtimi, galėsite išgirsti mokinių tėvų nuomonę, administracijos pastebėjimus, pasiklausyti mokinio, turinčio regos negalią, sukurtų eilių.

Nuo įtraukiojo ugdymo… iki pažangios analitikos modelio!

Antroji parodos diena (lapkričio 23 d.) Didaktikos klasėje atvers dar platesnį temų diapazoną. Įtraukiojo ugdymo temą tęs Kauno Kovo 11-osios gimnazija su renginiu „Įtraukusis ugdymas Kauno Kovo 11-osios gimnazijoje: mokytojo iššūkiai, galimybės ir realybė“ (10.00–10.45 val.).

Iškart popiet (13.00–13.45 val.) Vilniaus Barboros Radvilaitės progimnazijos mokytojai dalysis patirtimi renginyje „Kryptingas informatinio-matematinio mąstymo ugdymas“. Bus keliami klausimai, ar realu informatikos kaip atskiro dalyko pradėti mokyti nuo antros klasės? Kiek tai naudinga augančiai asmenybei? Kiek mokykla gali suderinti ugdymo turinio galimybes ir mokyklos bendruomenės poreikius? Ir pan.

Na, o Šiaulių r. Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro mokytojai pristatys „Pažangios analitikos modelį“ (14.00–14.45 val.). Renginio organizatoriai, remiasi edukologu John Hatie (2014) įžvalgomis, kuris teigia, kad vaiko mokymosi sėkmei įtakos turi daugiau kaip 138 veiksniai. Visus juos suvokti ir valdyti įprastais būdais – nebeįmanoma. Švietimo sistemoje pradėti taikyti IT pažangios analitikos modeliai, leidžiantys sujungti skirtingus duomenis apie vaiko šeimą veiksmingesniam individualizuoto ugdymo procesui. Pažangios analitikos modeliai leidžia atlikti mokymosi sėkmę lemiančių veiksnių daugiamatę analizę ir modeliuoti darbo su šeima scenarijus, siekiant mažinti negatyvų šeimos poveikį vaiko mokymosi pasiekimams. Viena iš sėkmingų pažangios analitikos modelių naudojimo ugdymo proceso efektyvumo valdymui praktikų – „Tacoma“ (JAV) valstybinių mokyklų tinklas, kurio pavyzdžiu Lietuvoje buvo sukurtas modelis matematikos pasiekimams gerinti. Simuliacijos būdu bus pristatytas sukurtas produktas.

Ir čia – tik maža dalis renginių, vyksiančių per parodą Didaktikos klasėje!

Suintrigavome?.. Ateikite, sužinokite ir patys išmėginkite!

Atgal

Naujausias garsaus kino režisieriaus Šarūno Barto vaidybinis filmas „Sutemose“

Naujausias garsaus kino režisieriaus Šarūno Barto vaidybinis filmas „Sutemose“ – tai jautrus pasakojimas apie pokarį, partizaninio karo laikmetį. Pagrindinis filmo personažas – 17-metis kaimo vaikinas, 1948 metais padedantis partizanams, dirbantis jų ryšininku.

Filmas, sukurtas remiantis Vinco Giedros romano „Sviesk, Dovydai, akmenį!“ motyvais, pasakoja apie Lietuvą po Antrojo pasaulinio karo. Apie despotišką okupacinę santvarką ir lietuvių viltis kada nors vėl tapti laisvais. Tai vienos šeimos istorija partizaninio karo metais.

Pristatymo metu savo mintimis apie lapkričio pabaigoje šalies kino teatruose pasirodysiantį filmą dalinsis filmo kūrybinė grupė. Taip pat bus pristatytos galimybės filmą pamatyti naudojantis „Kultūros paso“ programa bei galimybė užsisakyti privatų filmo seansą į bet kurią Lietuvos mokyklą.

Susitikti ir pasikalbėti kviečia filmo kūrybinė komanda, pokalbį moderuos žurnalistė Laisvė Radzevičienė.

Renginį organizuoja VšĮ „Studija Kinema“

Filmo anonsas

Kviečiame susipažinti, įprasminti ir prisiminti… 

KUR? Parodoje „Mokykla 2019“ Ateities mokyklos erdvėje (5.1 salė)
KADA? 
Lapkričio 22 d. 16 val. (renginio trukmė 45 min.)
KODĖL? 
Nes tai mūsų istorija, kurią privalu išsaugoti!

P.S. Renginio metu vienas iš klausytojų galės laimėti net 30 kvietimų į šį filmą savo mokyklai.

Atgal

Pirmą kartą parodoje MOKYKLA – MOKYKLŲ MUGĖ

Šiais metais parodoje MOKYKLA pirmą kartą vyks MOKYKLŲ MUGĖ, kurioje savo išskirtinumą ir taikomas ugdymo metodikas pristatys penkios mokyklos. Kviečiame apsilankyti 4 salėje ir susipažinti su mokyklų veikla.

 

ERUDITO LICĖJUS

 

Erudito licėjus – tai akredituota tarptautinė dvikalbė mokykla, formuojanti unikalų ugdymo turinį ir metodikas, tarpusavyje derinant nacionalinę bei pasaulyje vertinamas akredituotą tarptautinę Kembridžo ir Tarptautinio bakalaureato (IB) diplomo programas. Licėjuje didelis dėmesys skiriamas matematikai, kalboms, mąstymo bei emocinio intelekto ugdymui, sveikai gyvensenai ir technologiniam sumanumui.

Kaune duris atvėręs 2016 metais, Erudito licėjus šiuo metu vienija beveik 400 sumanių, išskirtinių ir unikalių asmenybių net iš 12 pasaulio šalių, o nuo 2020 metų rugsėjo Erudito licėjus duris atvers ir Vilniuje.

Video pristatymas: https://bit.ly/33pcl6p

 

HEROJUS

Herojus – pradinė bei pagrindinė mokykla, kurios misija yra kurti efektyvias ir motyvuojančias ugdymo patirtis, skatinančias mokinių pažangą ir gerus mokymosi rezultatus.

Šiandien prioritetu laikome mokėjimo mokytis ir asmeninės kompetencijų ugdymą. Manome, kad tik nuosekliai mąstantis, save  suvokiantis, valdantis savo emocijas, motyvuotas vaikas gali įsisavinti dalykines žinias, kurios integruojamos per temas, konceptus, tarpdalykinius tikslus ir yra aktualios vaikui.

Kuriame vertę „įdaiktinant“ žinias, gebėjimus ir mąstymą. Paradoje MOKYKLA 2019 pasidalinsime:

– kaip ugdyti skaitymo įgūdžius (Herojaus knygų klubas),

– kokius įrankius naudoti, siekiant savo užsibrėžtų tikslų (Dienos planas),

– kaip savo idėjas paversti daiktais (Herojaus Rašytojų sąjunga, Pinknygė),

– kaip kartais nuobodžias užduotis paversti laukiamais „desertais“ (STEPAS, matematinė razina, rašalionės).

Kiekvieno vaiko ir mokytojo viduje slypi herojus, tik reikia tinkamos aplinkos bei įkvepiančio mentoriaus jam pasirodyti ir augti.

Video pristatymas: https://bit.ly/342m9U3

 

THE BRITISH SCHOOL OF VILNIUS

The British School of Vilnius, tai tarptautinė mokykla, kuri suteikia puikias akademinias galimybes ir pagalbą joje, bei socialinėje bei emocinėje aplinkoje. Taip vieta, kurioje vaikai jaučiasi saugūs, išskirtiniai ir vertinami šioje pažangioje, modernioje ir įtraukiančioje aplikoje su savo praturtintomis programomis ir morniausiomis technologijomis.

Mes siekiame suteikti jauniems, smalsiems protams, ugdyti pozityvų mąstymą ir ugdyti savarankišką mokymąsi, su gyvenimiškais įgūdžiais kuriant naujoves ir sprendžiant problemas. Vykdydami atvyrą tėvų dialogą ir partnerystėmis su bendruomėne, kiekvienam vaikui parodyti vertę sunkiai dirbant, siekiant užsibrėžtų tikslų, priimti  iššūkius ir ateities karjeros galimybes.

Paroda MOKYKLA 2019 bus nuostabi galimybė visiems susidomėjusiems tėveliams pamatyti, ką The British School of Vilnius gali pasiūlyti jų vaikams ir suprasti, kaip Angliška mokymo programa padės vaikams jų ateities išsilavinime ir gyvenimo pasirinkimuose.

 

VILNIAUS TARPTAUTINIS PRANCŪZŲ LICĖJUS

VšĮ „Vilniaus tarptautinis prancūzų licėjus“ – viena didžiausių ikimokyklinio ir mokyklinio ugdymo paslaugas teikiančių tarptautinių mokyklų Vilniuje. Tai privati, tėvų asociacijos valdoma mokykla, priklausanti tarptautiniam prancūzų mokyklų tinklui, vienijančiam daugiau nei 500 mokyklų beveik 150 šalių. Licėjus siūlo kokybišką, šiuolaikišką ugdymą pagal Prancūzijos ir Lietuvos švietimo ministerijų patvirtintas ugdymo programas. Šiuo metu licėjuje mokosi per 500 įvairių tautybių vaikų nuo 2 m. iki 12 klasės.

 

VIMS INTERNATIONAL MERIDIAN SCHOOL

Mokykla neturi būti pasirengimas gyvenimui. Mokykla turi būti gyvenimas. (amerikiečių rašytojas Elbert Green Hubbard).

VIMS – inovatyvi ir atvira kaitai bei tobulėjimui, teikianti kokybišką išsilavinimą mokykla.

ATRASK PASAULĮ SU MUMIS!

Čia visi skatinami siekti geriausių rezultatų!

Čia visi randa ką veikti!

Čia visi mokosi dalintis gerumu ir rūpintis vieni kitais!

Čia įsitraukia net tėvai!

Čia organizuojame konkursus PANGEA, OWLYPIA, VILIPO!

Čia veikia Meridian Academy!

  • Ugdymas vyksta lietuvių kalba pagal Bendrąsias ugdymo programas
  • Akredituota gimnazija
  • Ugdymas nuo 3,5 metų iki 12 klasės
  • Tarptautinė Kembridžo universiteto mokymo programa (Cambridge International School )
  • Saugi VISOS DIENOS mokykla
  • Išlyginamoji programa – kitų tautybių vaikų ir jų šeimų integravimas į lietuvių kalbos kultūrą
  • Savanorystė ir bendradarbiavimas labdaros bei socialiniuose projektuose
  • Sėkmingas dalyvavimas tarptautiniuose projektuose ir olimpiadose
Atgal

Visus mažuosius šalies piliečius, 5-10 metų amžiaus vaikus, kviečiame piešti, o vėliau savo piešiniais, kartu su tėveliais, grožėtis respublikinėje švietimo inovacijų parodoje „Mokykla 2019“.

Visus mažuosius šalies piliečius, 5-10 metų amžiaus vaikus, kviečiame piešti, o vėliau savo piešiniais, kartu su tėveliais, grožėtis respublikinėje švietimo inovacijų parodoje „Mokykla 2019“.

 

2019 m. jau 9-ąjį kartą parodoje susitinka visa Lietuvos švietimo bendruomenė: mokyklų steigėjai, švietimo centrų ir mokyklų vadovai, administracija, švietimo pagalbos specialistai, verslo įmonių ir nevyriausybinių organizacijų atstovai ir svarbiausia – mokytojai, mokiniai bei jų tėvai. Čia visi dalinsis gerąja patirtimi, mokysis drauge ir vieni iš kitų. Apie parodą daugiau informacijos galite rasti parodos puslapyje www.parodamokykla.lt.

 

Parodos metu, lapkričio 23 d., erdvėje 5.1 vyks renginys „LAIMINGA VAIKYSTĖ“. Renginio metu specialistai dalinsis įvairia informacija, kuri svarbi augančio vaiko raidai. Apie renginio veiklas daugiau informacijos galite rasti parodos renginių tinklelyje ČIA.

 

Organizuodami renginį norime dalyviams pateikti ne tik teorines žinias, bet ir sukurti vaikystės jausmą, todėl renginio metu ketiname eksponuoti vaikų piešinius!

 

KOKIUS PIEŠINIUS? Piešinius, kuriuos nupiešite Jūs pasitelkę įvairią techniką (pieštukas, guašas, akvarelė, kreidelės ar kt.). Piešiniai gali būti A4 arba A2 formato.

 

KOKIA TEMA? „LAIMINGA VAIKYSTĖ“! Vaizduokite piešiniuose tai, kas Jums yra vaikystė, kada esate laimingi, kas teikia džiaugsmą ir kas yra svarbu Jums augant.

 

KUR JUOS DĖTI? Atsiųskite paštu arba atneškite mums: Aurelija Dirvonskienė, Suvalkų g. 1, Vilnius (108 kab.). Siųsdami piešinius paštu nurodykite – „Piešiniai parodai „Mokykla 2019“.

 

KAIP APRAŠYTI PIEŠINĮ? Ant piešinio kitos pusės turi būti pateikta informacija: autoriaus vardas (pavardė neprivaloma), amžius, švietimo įstaigos pavadinimas ir klasė. Jei norite būti informuotas apie atrinktą Jūsų piešinį – nurodykite el. pašto adresą. Atkreipiame dėmesį, kad informacija tretiesiems asmenims nebus perduodama ir nebus naudojama komerciniams tikslams.

 

IKI KADA? Piešinių laukiame iki šių metų lapkričio mėn. 20 d. 12:00 val. Atkreipiame dėmesį, kad paštu siunčiami piešiniai gali keliauti kelias dienas, todėl planuokite juos išsiųsti anksčiau, norėdami laiku juos pateikti.

 

Renginio metu planuojama eksponuoti iki 70 atrinktų piešinių. Kilus klausimams dėl iniciatyvos „Piešiniai tema „Laiminga vaikystė“ kreiptis el. pašto adresu aurelija.dirvonskiene@nsa.smm.lt.

 

IKI susitikimo renginyje!

Atgal

Jaunųjų tyrėjų idėjų mugė, laboratorija ant ratų MoMoLab, Įdomioji minilaboratorija ir Saugaus eismo klasė

Lapkričio 22 d. vyksiančioje Jaunųjų tyrėjų idėjų mugėje 5–11 klasių mokiniai pristatys savo mokslines idėjas. Tai puiki galimybė mokiniams susipažinti su bendraamžių atliekamais tyrimais ir kuriamais išradimais, dalintis patirtimi, diskutuoti. Renginiu siekiama populiarinti mokslines idėjas, sudominti vaikus ir jaunimą tiriamuoju darbu ir paskatinti juos galvoti apie būsimas studijas ir karjerą mokslo ir technologijų srityje. Su aktualiais šių dienų problemas sprendžiančiais vaikų projektais galima susipažinti 3 salės balkone. Parodos lankytojai taip pat kviečiami balsuoti už labiausiai patikusią idėją ir dalyvauti loterijoje.

Lauke prie 3 salės rasite laboratoriją ant ratų MoMoLab. Joje vyks užsiėmimai mokiniams, norintiems plačiau pažinti mus supantį plika akimi nematomą mikroorganizmų pasaulį. Užsiėmimų metu mokiniai drauge su mokslininkais tyrinės mikroorganizmus, susipažins su mikrobiologijoje taikomais jų stebėjimo ir pradinio identifikavimo metodais, įdomiais mokslo ir technologijų atradimais. Reikalinga išankstinė registracija – čia.

3 salės fojė lapkričio 22 dieną, penktadienį, įsikurs Įdomioji minilaboratorija. Čia galėsite pamatyti, kaip pasaulis atrodo infraraudonuose spinduliuose ir sužinoti, kokius tyrimus galima atlikti pasitelkus termovizorių. Nepaprastą mikropasaulį pažinsite žvelgdami pro mikroskopą, išmatuosite savo jėgos stiprumą ir, tikimės, pasisemsite idėjų tiriamiesiems darbams ir mokslo projektams.

Šeštadienį, lapkričio 23 d., čia pat įsikurs Saugaus eismo klasė. Parodos dalyvius pakviesime išbandyti naują interaktyvią saugaus eismo mokymo(si) priemonę Eismopolį, dėlioti kelio ženklų dėliones, susipažinti su dviračio vairuotojo ABC. Tikimės, kad žaisminga aplinka padės mokytis saugiai elgtis kelyje, o naudingų žinių įgis ne tik įvairaus amžiaus vaikai, bet ir jų tėveliai.

Kviečiame dalyvauti!

Atgal

Kviečiame į Vilniaus m. technologijų mokytojų metodinė tarybos renginį

Vilniaus m. technologijų mokytojų metodinė taryba inicijuoja ir organizuoja Vilniaus m. technologijų mokytojų ir mokinių parodą „Kuriu indą bendrystei“, į kurią kviečiami kūrybingiausi mokiniai ir mokytojai parodyti bendrystės svarbą švietime. Bendrystei atskleisti pasirinktas indo simbolis, per kurį norima parodyti, kad bendrystė – neįkainojama dovana, kurią galime vienas kitam įteikti. Tikime, kad arbatos puodelis gali būti daugelio sprendimų pradžia!

Atgal

Parodoje susitikti galėsite su 24 Lietuvos muziejų ir jų padalinių atstovais!

Jau antri metai, kai mokyklos gali pasinaudoti Lietuvos Respublikos Kultūros bei Švietimo, mokslo ir sporto ministerijų kartu įgyvendinama Kultūros paso paslauga. Šiuo metu bendrame Kultūros paso paslaugų pakete patvirtinta daugiau nei 2 000 įvairaus pobūdžio renginių. Nuo pat pirmojo etapo į Kultūros paso paslaugų formavimą aktyviai įsijungė ir Lietuvos muziejai – paraiškas vertinimui teikė 110 valstybinių ir privačių muziejų ir jų padalinių. Nuo Kultūros paso starto iki 2019 m. rugsėjo mėnesio šia paslauga pasinaudojo ir muziejuose apsilankė 57 179 mokiniai. Nors Kultūros paso paslauga nebe naujovė, tačiau ir muziejų darbuotojai, ir mokytojai nuolat susiduria su įvairiomis problemomis ir klausimais. Didelėje Kultūros paso paslaugų pasiūloje mokytojui dažnai sunku išsirinkti edukacinį užsiėmimą, iš trumpų aprašymų neaišku, ką į užsiėmimą atvykę mokiniai sužinos, patirs, išmoks. Paini ir pati paslaugų užsakymo sistema. Šiais metais Lietuvos muziejų asociacijos stendo šūkis – APLANKYK Lietuvos muziejus su KULTŪROS PASU! Asociacijos tikslas: pristatyti KULTŪROS PASO programoje dalyvaujančius Lietuvos muziejus! Atsižvelgiant į daugybę nuolat kylančių klausimų, Lietuvos muziejų asociacijos vienijami muziejai šiais metais mokyklų bendruomenėms pristatys pačias populiariausias edukacines programas, įtrauktas į Kultūros paso paslaugą. Per dvi dienas mūsų stende mokytojai ir mokiniai galės susitikti su 24 Lietuvos muziejų ir jų padalinių atstovais. Aktyviausiai į Kultūros paso paslaugų teikimą įsijungusių muziejų darbuotojai kiekvienam besidominčiam individualiai pristatys konkretaus muziejaus edukacinius užsiėmimus, pakomentuos jų turinį, keliamus tikslus ir veiklas. Džiugus faktas – dalyvių teritorinis ir veiklų daugiaspektriškumas – lankytojai parodoje susitiks ne tik su didžiųjų miestų ir didžiųjų muziejų darbuotojais, stende lankytojų lauks visų Lietuvos regionų muziejų atstovai. Parodoje dalyvaus J. Gižo etnografinės sodybos, Respublikinio Vaclovo Into akmenų, Pasvalio, Kelmės, Prienų krašto, Alytaus, Marijampolės, Panevėžio kraštotyros, Zanavykų, Šiaulių „Aušros“, Maironio lietuvių literatūros ir jo padalinių, Kauno IX forto, Lietuvos švietimo istorijos, Vytauto Didžiojo karo, Nacionalinio M. K. Čiurlionio dailės ir jo padalinių, Lietuvos dailės ir jo padalinių, Lietuvos jūrų, Lietuvos liaudies buities, Lietuvos nacionalinio ir jo padalinių, Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmų, Trakų istorijos muziejų edukatoriai. Šiais metais prie asociacijos veiklos prisijungia ir naujas narys – parodoje Mokykla 2019 pirmą kartą dalyvaus naujo modernaus MO muziejaus atstovai. Ši paroda – ne tik puiki proga mokytojams susipažinti ir pasikalbėti, bet ir galimybė, patariant muziejaus darbuotojams, išsirinkti užsiėmimus pagal savo mokinių poreikius bei nusimatyti ir aptarti jų užsakymo datas. APLANKYK Lietuvos muziejus su KULTŪROS PASU!

 

DALYVIŲ SĄRAŠAS:

1. LIETUVOS JŪRŲ MUZIEJUS (Klaipėda)

2. TRAKŲ ISTORIJOS MUZIEJUS (Trakai)

3. MAIRONIO LIETUVIŲ LITERATŪROS MUZIEJUS (Kaunas)

4. ŠIAULIŲ „AUŠROS“ MUZIEJUS (Šiauliai)

5. LIETUVOS NACIONALINIS MUZIEJUS IR PADALINIAI

Gedimino pilies bokštas (Vilnius)

Senasis arsenalas (Vilnius)

Naujasis arsenalas (Vilnius)

Signatarų namai (Vilnius)

Kazio Varnelio namai-muziejus (Vilnius)

Vilniaus gynybinės sienos bastėja (Vilnius)

Jono Basanavičiaus gimtinė ir Lietuvos tautinio atgimimo ąžuolynas (Ožkabalių I k., Vilkaviškio r.)

6. LIETUVOS DAILĖS MUZIEJUS IR PADALINIAI

Prano Domšaičio galerija (Klaipėda)

Laikrodžių muziejus (Klaipėda)

Palangos gintaro muziejus (Palanga)

7. VALSTYBINIS VILNIAUS GAONO ŽYDŲ MUZIEJUS (Vilnius)

8. LIETUVOS ŠVIETIMO ISTORIJOS MUZIEJUS (Kaunas)

9. NACIONALINIS MUZIEJUS LIETUVOS DIDŽIOSIOS KUNIGAIKŠTYSTĖS

VALDOVŲ RŪMAI (Vilnius)

10. NACIONALINIS M. K. ČIURLIONIO DAILĖS MUZIEJUS IR PADALINIAI :

A.Žmuidzinavičiaus kūrinių ir rinkinių muziejus (Kaunas)

Velnių muziejus (Kaunas)

Istorinė Lietuvos Respublikos prezidentūra (Kaunas)

M. Žilinsko dailės galerija (Kaunas)

11. VYTAUTO DIDŽIOJO KARO MUZIEJUS (Kaunas)

12. KAUNO IX FORTO MUZIEJUS (Kaunas)

13. LIETUVOS LIAUDIES BUITIES MUZIEJUS (Rumšiškės, Kaišiadorių r.)

14. LIETUVOS TEATRO, MUZIKOS IR KINO MUZIEJUS (Vilnius)

15. ALYTAUS KRAŠTOTYROS MUZIEJUS

16. GARGŽDŲ KRAŠTO MUZIEJAUS FILIALAS J. GIŽO ETNOGRAFINĖ SODYBA (Dreverna, Klaipėdos r.)

17. KELMĖS KRAŠTO MUZIEJUS

18. MARIJAMPOLĖS KRAŠTOTYROS MUZIEJUS

19. PASVALIO KRAŠTO MUZIEJUS

20. PRIENŲ KRAŠTO MUZIEJUS

21. PANEVĖŽIO KRAŠTOTYROS MUZIEJUS

22. ZANAVYKŲ MUZIEJUS (Zypliai, Šakių r.)

23. VŠĮ „MO MUZIEJUS“ (Vilnius)

24. RESPUBLIKINIS VACLOVO INTO AKMENŲ MUZIEJUS (Mosėdis, Skuodo r.)

Atgal

Susitikime ir mokykimės patirdami atradimų džiaugsmą!

REGISTRUOTIS

Didžiulis veiklų organizatorių kūrybinių idėjų srautas šįmet vos sutilpo į devynias Atradimų laboratorijas! Jose veiklas organizuos šauniausi šalies mokytojai, vaikų darželių auklėtojai ir net Vilniaus universiteto mokslininkai.

 

Apsilankę – nesigailėsite!

Atradę laiko ir noro apsilankyti parodos Mokykla 2019 Atradimų laboratorijose – nepasigailėsite! Veiklų organizatoriai jus kvies:

  • pažinti vabzdžių pasaulį ir gestų kalbą;
  • tapti dailės kūrinių ekspertais, laiko ir gamtos detektyvais, sauso ledo savybių tyrėjais, geltonųjų takų burtininkais ir atšvaitų dizaineriais;
  • išnarplioti galvosūkį apie apskritimo ir skritulio giminystę;
  • rengti Žemės gelbėjimo planą;
  • dalyvauti pamokoje, kurioje energijos virsmus išbandysite su vandeniliu varomu automobiliu;
  • atrasti savo talentus ledinio miestelio pacukruotų namų kvartale;
  • atverti duris į nuostabią pasakų alchemijos karalystę kartu su Pelene, Aladinu ir Šreku;
  • kurti ir iššifruoti piratų lobio žemėlapį naudojant slapto rašto technologiją ir pateiktus simbolius;
  • programuoti robotus, konstruoti, su savo sukonstruotais erdvėlaiviais įrengti kosminę tyrinėjimo stotį;
  • patirti šiaudo magiją;
  • pasigaminti sveikų saldainių ir šviesoforą;
  • išsiaiškinti, kokia pasta galėtų padėti išsaugoti sveikus dantis drambliams, kokios yra žaliojo augalų kraujo savybės, kodėl kartais vanduo „lipa“ aukštyn, o kiaušinio trynys ne tik maistas, bet ir grafikai tinkama medžiaga;
  • keliauti po Mažąją Lietuvą, nežinomas planetas ir kitas vietas;
  • sužinoti, kas gyvena jūroje, knibžda pelkėje ir kokios paslaptys glūdi neaprėpiamame kosmose ir t. t.

 

Visos Atradimų laboratorijos:

  1. Ekologijos laboratorija / Žiogelio ir slieko laboratorija
  2. Konstravimo laboratorija
  3. Gamtos ir emocijų laboratorija
  4. Mokytojų laboratorija
  5. Gamtamokslinė laboratorija
  6. Išgyvenimo laboratorija / Robotų laboratorija
  7. STEAM laboratorija
  8. Kūrybinė laboratorija
  9. Pažinimo laboratorija

 

Ekologija… sliekai ir… „skanios“ užduotys?!

Pasaulinės klimato kaitos tendencijos lėmė Ekologijos laboratorijos, kurioje lauks klimato kaitos eksperimentai, palankių aplinkai žaislų gamyba ir kitos veiklos, atsiradimą.

Į jau tradicine tapusią Žiogelio laboratoriją atkeliauja sliekai! Sužinosite apie gerus slieko darbus ir gaminsite jam namus!

 

Mokytojai galės konstruoti, posėdžiauti kitaip, gaminti „skanias“ užduotis ir saldžias mokymosi priemones, distiliuoti Coca Colą, suteikti „gyvybę“ plastilininiams objektams, pažinti žodžio galią.

Atradimų laboratorijos laukia mažų ir didelių: įdomių veiklų čia ras ne tik mokiniai ir mokytojai, bet ir visai maži lankytojai su tėveliais. Galėsite ne tik daug išmokti, bet ir varžytis, dalyvauti viktorinose, įveikti kliūčių ruožą bei patirti daugybę smagių akimirkų!

Atgal

Dalyvauti tikrai verta, nes Jūsų parodoje laukia daugiau kaip 160 edukacinių renginių!

Lapkričio 22–23 d. jau devintą kartą kviečiame apsilankyti respublikinėje švietimo inovacijų parodoje „Mokykla 2019“. Jūsų laukia daugiau kaip 160 edukacinių renginių!

Atradimų laboratorijos lauks mažų ir didelių: įdomių veiklų čia ras ne tik mokiniai ir mokytojai, bet ir mažieji parodos lankytojai su tėveliais.

Išankstinė registracija vyks tik į Atradimų laboratorijas, kurių šiemet – net devynios. Veiklas šiose laboratorijose organizuos mokytojai, vaikų darželių auklėtojai ir Vilniaus universiteto mokslininkai.

 

Geros mokyklos koncepcijoje kalbama, jog gera mokykla turi lanksčiai prisitaikyti prie skirtingų ugdymosi poreikių. Kitaip tariant, tai mokykla kiekvienam. O kokia yra realybė? Penktadienį 5.1 konferencijų salėje kalbėsimės tema „Gera mokykla: kartu ar atskirai?“

 

Antra, bet ne mažiau svarbi diskusija šioje renginių erdvėje – „Atskirtys ir įtrauktys švietime“.

 

Pirmą kartą parodoje penktadienį 5.1 salės fojė bus įrengta zona – Mokytojų laikas. Čia pedagogų rengimo centrų atstovai mokytojus konsultuos įvairiomis švietimo temomis.

 

Visus, kuriems rūpi mažųjų šalies piliečių laiminga vaikystė, kviečiame į renginį šeštadienį (nuo 13 val.) 5.1 erdvėje – „Sukurti ar išsaugoti laimingą vaikystę?“ Drauge ieškosime atsakymų į klausimą „O ką dėl vaiko galiu padaryti aš?“ – be kaltinimo, moralizavimo ar atsakomybės permetimo.
Viso renginio metu šioje salėje veiks 6 informacinės zonos: „Žaidžiu“, „Kalbu“, „Jaučiu“, „Tobulėju“, „Mokausi“ ir „Renkuosi“. Jose bus viskas, kas svarbu vaikui!

 

Švietimo bendruomenėje netyla diskusijos, koks išorinio mokinių pasiekimų vertinimo tikslas, kur panaudojami patikrinimų rezultatai, kokios tinkamiausios vertinimo formos. Apie visa tai – renginyje „Mokinių pasiekimų vertinimo kaita“. Dar vienas ne mažiau įdomus renginys „Kaip dirba mokyklų vadovai?“ Šiame renginyje turėsime galimybę ne tik sužinoti, ką rodo bendrojo ugdymo mokyklų vadovų pirmųjų metų veiklos ataskaitų analizė, bet ir patys aktyviai diskutuoti. Visa tai – Švietimo politikos erdvėje, 5.2 salėje.

 

Mokytojų kambarys šiemet kvies ne tik pašnekesiams ir bičiuliškiems susitikimams, bet ir diskusijoms.

 

Savo gerąja patirtimi, atradimais, patarimais ir rezultatais dalysis ne tik mokytojai, dėstytojai, darželio auklėtojai, mokiniai, verslo atstovai, bet ir lektoriai iš užsienio. Juk šiemet parodoje susitinkame mokytis drauge!

 

 

Visa renginių programa

Turite klausimų?

Konsultuojame visais klausimais, susijusiais su naujų renginių organizavimu, bilietų pirkimu ir pan.

Parašykite mums
×

Turite klausimų?

    Sutinku gauti projekto informaciją ir pasiūlymus, o jų parengimui naudoti aukščiau pateiktus duomenis. Bet kuriuo metu turiu teisę atšaukti savo sutikimą apie tai pranešus el. paštu.