2018 08 09

Vizionieriškos įžvalgos: kas laukia LITEXPO po dešimtmečio?

Netylančios diskusijos apie naujausių technologijų proveržį bei įvairių sričių veiklos skaitmenizavimą skatina žvelgti į priekį ir numatyti ateities galimybes. Lietuvos parodų ir kongresų centro LITEXPO patirtis bei rinkoje atsirandančios naujovės įkvėpia dalintis įžvalgomis apie svarbiausius pasikeitimus renginių industrijoje.

Pastebima, jog LITEXPO parodos jau dabar nebėra tokios, kokios buvo prieš dešimtmetį – jos evoliucionuoja ir tampa svarbiausiu pažangaus mokslo bei verslo plėtros reiškiniu. Naujausiais pasaulinės parodų verslo asociacijos UFI duomenimis, nuo 2015 metų skaitmenizacija parodose padidėjo 39 proc. Šis proveržis įvyko dėl naujausių technologinių sprendimų įvairiose srityse. Pasaulio ekonomikos forumo parengtoje ataskaitoje teigiama, jog vykstantys pokyčiai yra labiau revoliuciniai nei evoliuciniai. Prielaidos, kad jie turės tvaraus vystymosi tendencijas, o ne griaunantį poveikį, priklausys nuo to, kaip verslas sugebės adaptuoti savo veiklos modelius.

Pasaulinės inovacijų tendencijos, leidžiančios lankytojams patirti dar daugiau įspūdžių, neaplenkė ir parodų bei kongresų centro. LITEXPO kasmet lankytojus kviečia parodose išbandyti virtualią realybę, dirbtinį intelektą bei daug kitų išmaniųjų technologijų. Virtualios realybės kaip technologijos taikymas renginiuose jau dabar yra stulbinantis, o netolimoje ateityje jis taps dar efektyvesniu. Pavyzdžiui, aeronautikos ir kosmoso organizacijos greitai galės pasiūlyti parodų lankytojams virtualiai pasivaikščioti orlaiviu, paliesti jo variklį ar net iššokti į atvirą kosmosą.

Šiais metais, tarptautinėje mokymosi, žinių ir karjeros planavimo parodoje STUDIJOS, pirmą kartą buvo atverta nauja erdvė, įkvėpta ketvirtosios pramonės revoliucijos (angl. industry 4.0.). Čia vyko interaktyvūs, skaitmenizuoti pristatymai bei diskusijos susilaukusios didelio visuomenės susidomėjimo.

Žvelgiant į renginių ateitį, prognozuojama, kad dirbtinis intelektas bus paplitęs įvairiose parodų planavimo ir organizavimo srityse: nuo logistikos iki bilietų pardavimo, nuo vietos ir transporto užsakymo iki dalyvių srautų suvaldymo bei jų identifikavimo. Be to, naudojantis dirbtinio intelekto duomenimis, bus galima tiksliai nuspėti parodų vartotojų poreikius ir patenkinti visus jo lūkesčius.

Jau dabar pastebimas ir robotų pritaikymas renginiuose. Pavyzdžiui, šių metų didžiausioje pasaulyje technologijų parodoje CES robotai buvo pristatyti kaip pagrindiniai dalyviai bei pramogų sektoriaus atstovai. O humanoidinis robotas „Pepper“ laimėjo Europos Sąjungos kardiologijos kongreso apdovanojimą už tai, jog parodoje buvo pasiruošęs atsakyti į visus dalyvių klausimus.

Žinoma, technologinis proveržis yra gerokai daugiau nei virtualios realybės, daiktų interneto, autonominių mašinų, dirbtinio intelekto, robotikos ar 3D pritaikymas. Svarbiausia, kad už visų šių naujovių ir pavadinimų slėptųsi smalsūs ir žingeidūs žmonės, galintys analizuoti, vertinti bei prognozuoti ateitį, stengtis ir norėti inovacijas taikyti savo srityse.

Turite klausimų?

Konsultuojame visais klausimais, susijusiais su naujų renginių organizavimu, bilietų pirkimu ir pan.

Parašykite mums
×

Turite klausimų?

    Sutinku gauti projekto informaciją ir pasiūlymus, o jų parengimui naudoti aukščiau pateiktus duomenis. Bet kuriuo metu turiu teisę atšaukti savo sutikimą apie tai pranešus el. paštu.