STRATEGINĖS NUOSTATOS
MISIJA
Organizuoti aktualias nacionalinės reikšmės parodas ir renginius, užtikrinti ilgalaikę grąžą akcininkui bei kurti pasitikėjimu grįstą partnerystę ir darnią aplinką įmonėje.
VIZIJA
Didžiausias, pagrindinis ir aktyviausiai veiklą vykdantis parodų ir konferencijų centras, siekiantis tapti žinomu, konkurencingu ir technologiškai pažangiu specializuotų tarptautinių parodų bei konferencijų organizatoriumi Šiaurės bei Rytų Europoje.
VERTYBĖS
Mums svarbi partnerystė ir skaidri veikla. Esame motyvuoti, inovatyvūs ir kompetentingi.
STRATEGINĖS VEIKLOS KRYPTYS
- I kryptis. Bendrovės veiklų efektyvumo didinimas, siekiant tvaraus įmonės augimo ir ilgalaikės naudos akcininkams. Bendrovė įsipareigoja užtikrinti ilgalaikę grąžą ir bendrovės vertės augimą, didindama organizuojamų renginių skaičių, investuodama į infrastruktūros gerinimą ir diegdama inovatyvius sprendimus veiklos procesams suefektyvinti.
- II kryptis. Bendrovės veiklų tarptautiškumo didinimas. Bendrovė, kviesdama tarptautinio verslo atstovus ir organizuodama verslo kontaktų muges, sieks didinti parodų ir konferencijų tarptautiškumą.
- III kryptis. Verslo plėtra, sukuriant ir išnaudojant naujas galimybes. LITEXPO sieks verslo plėtros vystydama esamas bei sukurdama naujas parodas, atitinkamai užtikrins esamos LITEXPO infrastruktūros maksimalų išnaudojimą ir vertins galimybes pajamas gauti iš veiklos už LITEXPO teritorijos ribų.
- IV kryptis. Vieningos organizacinės kultūros formavimas. LITEXPO skirs dėmesį vieningos organizacinės kultūros formavimui, didins darbuotojų darbo efektyvumą, motyvaciją ir įsitraukimą, skatins darbuotojų profesinį augimą, gerins darbo sąlygas ir taip sukurs darnią darbo aplinką.