2018 09 18

„Litexpo“ vadovas Justinas Bortkevičius: „Neišnaudota rinkodaros priemonė – parodos“

Prasidėjęs ruduo – tai aktyvus parodų metas, kai ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje verslas aktyviai dalyvauja parodose: vieni pristato savo produktus galutiniam vartotojui, kiti ieško verslo kontaktų. Anot statistikos, net 64 proc. įmonių teigia, kad pagrindinis veiksnys, nulemsiantis jų apsisprendimą dalyvauti parodoje – tai kokybiški ir tiksliniai lankytojai, 54 proc. nurodė, kad atsižvelgia į dalyvavimo kaštus, o 38 proc. dalyvių vienas svarbiausių faktorių – parodos geografinė lokacija, kokiame mieste ji vyksta.

Anot pasaulinės statistikos, 2017 m. tarp visų rinkodaros priemonių – patrauklų stendą parodoje – kaip vieną geriausių būdų pritraukti vartotoją įvardijo net 48 proc. apklaustųjų įmonių, 34 proc. teigia, kad vartotojus geriausiai veikia dovanos, o 31 proc. bendrovių didžiausią naudą mato iš socialinių tinklų. Parodos keičiasi, čia atsiranda vis daugiau turinio, ne tik produktų. Naujausiais pasaulinės parodų verslo asociacijos UFI duomenimis, nuo 2015 m. skaitmenizacija parodose padidėjo 39 proc. Šis proveržis įvyko dėl naujausių technologinių sprendimų įvairiose srityse. Tinkamas technologijų pritaikymas leis dalyviui sutaupyti 45 proc. laiko parodos pasiruošimui, išvengiant ilgų procedūrų, tvarkant formalumus. „Nors sparčiai besikeičiant technologijoms daug kas pranašavo, kad parodų nereikės, pasaulinės tendencijos yra priešingos. Parodos užtikrintai auga, lankytojas vis daugiau dėmesio skiria turiniui, jam reikia vis daugiau kokybiškos informacijos. O tobulėjant skaitmeninėms technologijoms parodų centrai vis daugiau koncentruojasi į asmeninio turinio sukūrimą. Paroda – tai viena iš rinkodaros priemonių, kuri nukreipiama labai konkrečiam segmentui, o dalyvaujant joje ir išnaudojant technologijas, vartotojų pasiekiamumas didėja net 35 proc.“, – kalba „Litexpo“ vadovas Justinas Bortkevičius.

Skaičiuojama, kad vidutiniškai reikia 5 skambučių, kad būtų įvykdytas pardavimas, o jeigu įmonė dalyvavo parodoje, užtenka 2. Tiesioginis kontaktas skatina didesnį pasitikėjimą ir padeda greičiau įtikinti vartotoją apsispręsti, todėl vienas iš svarbiausių uždavinių dalyvaujant parodoje – kontaktai.

„Litexpo“ neatsilieka nuo pasaulinių tendencijų ir savo veikloje vis daugiau dėmesio skiria naujoms technologijoms, diegdama naujas programas, kurios padeda sukurti individualų turinį lankytojui, pasirinkusiam vieną ar kitą renginį. Taip pat jau nuo kitų metų turėtų startuoti naujas portalas, sukurtas specialiai dalyviams, kuris žymiai palengvins ir sutrumpins dalyvavimo parodoje paraiškos teikimo procedūras ir apskritai visos informacijos, susijusios su paroda, pateikimą ir gavimą.

„Šiuolaikiniame pasaulyje visi skuba, tad taupyti vartotojų laiką ir pinigus tiesiog būtina. Paroda – tai vienas iš efektyviausių būdų pristatyti savo produktą tiksliniam vartotojui. Mes suprantame, kaip svarbu yra įmonei pritraukti savo tiesioginį klientą ir mes tą srautą siekiame užtikrinti “, – pasakoja J. Bortkevičius. Įsigaliojus naujiems pakeitimams dėl duomenų apsaugos, vis daugiau įmonių susiduria su sunkumais, norėdami pasiekti savo auditoriją. Parodos – tai puikus būdas pasiekti savo klientą, suteikti jam visą reikalingą informaciją, neužverčiant laiškais. Net 92 proc. parodų lankytojų teigia, kad pagrindinė atėjimo į parodą priežastis – naujas produktas, užmegzti kontaktai bei įgytos žinios. „Litexpo“ organizuoja didžiąją dalį visų Lietuvoje vykstančių parodų, kur po vienu stogu susitinka didžiosios įmonės, konkretaus verslo sektoriaus lyderės, tad bendrovės gali pristatyti ne tik ateities tendencijas ar naujus produktus, bet kartu užmegzti verslo santykius, o galutinis vartotojas turi galimybę gauti visą jam reikalingą informaciją iš pačių įmonių. „Litexpo“ turi puikią parodoms ir renginiams pritaikytą infrastruktūrą, koncentruojamės būtent į šią veiklą. Vienas geriausių pavyzdžių – savaitgalį įvykęs renginys „Comic Con Baltics“, prasidėjęs praėjusiais metais, – šiemet sulaukė 15 tūkst. lankytojų srauto“, – kalba „Litexpo“ vadovas.

„Litexpo“ rudens parodų sezonas prasideda nuo parodos „Baldai. Interjeras. Dizainas 2018“, kuri vyks spalio 11–13 d. Šių metų parodoje pagrindinis akcentas – tai italų įmonės „Edra“ baldai, o parodos tema – „Susikurk baldą – žvaigždę“. Vėliau lankytojų laukia tikra gurmanų fiesta ir skanūs atradimai Baltijos maisto ir gėrimų parodoje „BAF“ lapkričio 8–10 d. O lapkričio pabaigoje tėvai kartu su vaikais laukiami net dvejose parodose – „Vaikų šalis“ ir „Mokykla“ lapkričio 23–25d.

Turite klausimų?

Konsultuojame visais klausimais, susijusiais su naujų renginių organizavimu, bilietų pirkimu ir pan.

Parašykite mums
×

Turite klausimų?