AUTO BAZAR 2018
- 2018 gegužės 18 d
- Darbo laikas
- Lietuvos parodų ir kongresų centras LITEXPO lauko aikštelė.
LADA lucky racing
30 metų brandinta svajonė tapti lenktynininku ir pirmąjį tėvo automobilį paversti savo pirmuoju ralio automobiliu arba „Jokia svajonė nėra per didelė ir joks svajotojas nėra per mažas…” – sako 38 m. Marius Obeliūnas, nuo mažų dienų svajojantis apie ‘sportinį žigulį’. Ateik į AUTOBAZAR 2018 ir sužinok, su kokiais išūkiais susidurė tėvas ir sūnus konstruodami šį istorinį automobilį, kokia ‘svajonių mechanikos’ kaina, kaip atrodo ralio knyga ir kaip ją skaityti bei kas slepiasi po šio istorinio automobilio kapotu…
„Emocijos be stiprintuvo – mūsų tokia pozicija” – šypsosi ir sako Marius Obeliūnas, „mes lenktyniaujame be stabdžių ir vairo stiprintuvo, ir tai yra sunkiai perteikiama patirtis kovojant su savimi, technika ir kitais lenktyninkais”.
Auto Bazar testodromas!
AUTO BAZAR 2018 testodrome – net 25 nauji automobiliai, kuriuos galėsi išbandyti jau gegužės 18 d.!
Registruokis bandomajam važiavimui savo svajonių automobiliu: https://goo.gl/mwv1HD
Registracija iki gegužės 17 d. imtinai.
Nepamiršk įsigyti bilieto į parodą: https://goo.gl/zF5NZb
IKI SUSITIKIMO PARODOJE!
MOTOSHOP pristato:
Išbandykite 3 karščiausius KTM motociklus AUTO BAZAR 2018 metu!
Pirmasis – tai karščiausia šių metų KTM naujiena – dviejų cilindrų KTM Duke 790. Itin lengvas, galingas, „skalpeliu“ pravardžiuojamas gatvinis motociklas, kuris kaip reikiant spėjo sudrebinti vidutinio darbo tūrio gatvinių motociklų rinką. Antrasis ir trečiasis – tai kelioniniai KTM flagmanai: 1090 Adventure R, leidžiantis tolimiausius kraštus pasiekti važiuojant net sunkiausia bekele, bei 1290 Super Adventure S – moderniausiomis technologijomis aprūpintas transkontinentinis kilometrų „rijikas“.
Registracija bandymams: https://bit.ly/2rzk9AR
Užimtumo tvarkaraštis: https://bit.ly/2Ic4oH5
Daugiau informacijos: http://ktm-moto.lt/kontaktai
AUTO BAZAR 2018 – ne tik nauji automobiliai !
Parodoje „Auto Bazar“ – klasika, kuriai neprilygsta net šiandieniniai automobiliai
Gegužės 18 dieną Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ vyksiančios parodos „Autobazar 2018“ lankytojai galės apžiūrėti ne tik patobulintus lenktyninius automobilius, išbandyti naujausius Lietuvos rinkoje pasirodžiusius modelius, bet ir pamatyti nesenstančią klasiką, kuriai komforto gali pavydėti net ir naujų prabangių automobilių savininkai. Pavyzdys – itin retas 1977 metų „Rolls-Royce Silver Wraith“ modelis.
Vienas iš nedaugelio
Nors antrosios serijos „Silver Shadow“ tapo vienu populiariausių kada nors sukurtų automobilių „Rolls-Royce“, ilgesnė ir dar prabangesnė jo versija „Silver Wraith“ – itin reta. Dienos šviesą išvydo vos 9 tūkst. egzempliorių, kurių vienas neseniai atsirado Lietuvoje. Buvęs lenktynininkas ir prisiekęs automobilių entuziastas Kastytis Švedas parodoje „Autobazar 2018“ jį parodys plačiajai technikos mėgėjų auditorijai.
„Mane labai žavi išskirtiniai automobiliai, tad Amerikoje radęs gana neblogą variantą už patrauklią kainą neatsispyriau pagundai jį įsigyti. Žinoma, buvo tam tikrų gedimų, kuriuos dėl sudėtingos konstrukcijos sunku pašalinti, bet šis – toli gražu ne pirmas mano projektas“, – sakė K. Švedas.
Milžiniškas 5,27 metro ilgio limuzinas už įprastą „Silver Shadow“ ilgesnis 10 cm, dėl to – daugiau patogumo sėdintiems gale. Išskirtinę važiavimo kokybę užtikrina hidraulinė pakaba, o prabangą – natūralios, rankomis apdorotos salono medžiagos.
Kokybe neprilygsta net „Mercedes-Benz“
„Tai – rankomis surinktas automobilis, bet kokybės trūkumų nepastebėjau. Jokių sintetinių medžiagų, oda yra natūrali, medis – tikras. Įspūdį paliko itin stori ir švelnūs natūralaus avikailio kilimėliai“, – pasakojo savininkas.
Avikailis dažnai naudojamas ir naujuose „Rolls-Royce“ modeliuose: ilgo plauko kilimėliai pabrėžia išskirtinumą ir prabangą. Ant jų gerai matyti purvas, net smulkiausi akmenukai, tad juokaujama, jog į šį automobilį reikia sėsti nusiavus batus.
Verta paminėti, kad aštuntąjį ir devintąjį praėjusio amžiaus dešimtmečius britų automobilių pramonė išgyveno ne pačius geriausius laikus. Automobiliai technologijomis ir modernumu nespindėjo, o surinkimo kokybė… Dalis jų išvis nebuvo surinkta, mat darbuotojai daugiau laiko praleisdavo streikuodami nei gamindami automobilius, o kai galiausiai nuspręsdavo šiek tiek padirbėti, nepersistengdavo. Vis dėlto „Rolls-Royce“, save laikęs itin prabangių automobilių gamintoju, to neleido ir užtikrino aukščiausią darbų kokybę. Buvo ne tik prabangi automobilio apdaila – jis taip pat puikiai važiavo.
„Aš turiu 1970 metų S klasės „Mercedes-Benz“, kuris tuo metu buvo labai prabangus automobilis. Tačiau kai iš jo atsisėdi į „Rolls Royce“, skirtumas – tarsi iš „Volkswagen Golf“ į VW Phaeton, – palygino jų savininkas, istorinės technikos mėgėjas, ir pridūrė: – Dėl hidraulinės važiuoklės važiavimas – įspūdingas. Labai minkštas, tylus ir tolygus. Jis labai sunkus, lėtas, ne toks manevringas, bet važiuoja maloniau nei nauji prabangūs automobiliai“.
Technologijos – komfortui ir tolygumui
„Rolls Royce“ visada prioritetą teikė važiavimo kokybei, o apie sportiškumą užsiminę darbuotojai galėjo tą pačią akimirką netekti darbo. Nors jis turi galingą 6,75 litro, arba, kaip sako britai, šešių ir trijų ketvirčių litro variklį, pasiekiantį 220 AG ir 550 Nm, dvi tonas perkopęs automobilio svoris ir 3 pavarų automatinės dėžės tandemas apie dinamiką neleido nė pasvajoti. Didžiulio darbinio tūrio V8 formos variklis buvo reikalingas anksti išvystomam didžiuliam sukimo momentui ir tolygiai traukai, kad svarbūs asmenys nebūtų trikdomi juos veikiančių išcentrinių jėgų.
Stabdymo sistema – taip pat visiškai kitokia nei buvo įprasta to meto automobiliams. Netgi šiuolaikiniuose modeliuose toks principas randamas ne visur. Stabdžiai daugiau nei keturiasdešimties sulaukusiame „Rolls-Royce“ – hidrauliniai ir juos valdo du siurbliai, kurie nuspaudus pedalą tarsi atsuka kraną ir paleidžia skystį į visus ratus vienu metu. Dėl to stabdymas tapo itin efektyvus ir tolygus.
„Kam teko vairuoti seną ZIL sunkvežimį, tas gali įsivaizduoti, koks jausmas stabdyti šiuo automobiliu. Tik čia – gerokai efektyviau“, – sakė K. Švedas.
„Honda Civic“ – per daug galingas, kad būtų galima išmatuoti jo „arklius“
„Honda Civic“ – per daug galingas, kad būtų galima išmatuoti jo „arklius“
Gegužės 18 dieną Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ vyksiančioje automobilių mugėje „Auto Bazar“ ratuotos technikos mėgėjai galės ne tik apžiūrėti ir išbandyti naujausius mūsų šalies rinkoje pasirodžiusius modelius, istorinius automobilius, bet ir pamatyti visą tuziną lietuvių dirbtuvėse sukonstruotų greičiausių lenktyninių automobilių.
„Civic“, kuris aplenktų „Bugatti“
Lietuvių automobilių meistrai stebina savo auksinėmis rankomis: vieni, klijuodami kelis sudužusius automobilius į vieną, ne itin maloniai, kiti, kurdami greičiausias lenktynių mašinas, džiugina. Būtent visas tuzinas išskirtinių jų darbo vaisių bus eksponuojama „Auto Bazar“ mugėje benzingalviams.
Pavyzdys: pilnametystės tik ką sulaukęs priekinių varančių ratų pavarą turintis „Honda Civic“, kuris greičiau nei per 10 sekundžių pasiekia 200 km/val. greitį. Ne 100, o dvigubai daugiau. Standartinę traukos lenktynių distanciją (ketvirtį mylios) jis ant mažą sukibimą turinčių lietuviškų aerodromų betono plokščių įveikia per 11,2 sekundės ir finišo tiesiąją kerta pasiekęs 238 km/val. greitį. Tai – tokio tipo automobilių Lietuvos rekordas.
Tokius stebuklus gali pademonstruoti Kirilas Šumilinas ir jo sutvertas šeštosios kartos „Honda Civic“.
Tai – visiškai traukos lenktynėms paruoštas automobilis, kuris nebeturi nieko bendra su standartiniu modeliu, tik kupė tipo kėbulo linijas. Po variklio gaubtu – stipriai modifikuotas iš „Honda Prelude“ pasiskolintas 2,2 litro agregatas. Taip stipriai pakeistas, kad Kirilas net nežino, kiek jis galios pasiekia.
„Turėtų būti apie 800 AG. Kiek tiksliai, nežinau, nesiseka pamatuoti, mat ten, kur teko matuoti, dėl per didelės galios stendas nusisukdavo, – šypsodamasis sako lenktynininkas ir netrukus paneigia stereotipus. – Vis dėlto ne galia traukos lenktynėse svarbiausia, o sukibimas. Pakaba modifikuota taip, kad jos detalės visiškai nejudėtų. Amortizacijos suteikia specialios labai minkštos „dragui“ skirtos padangos, kurios neturi kordo. Taip pat visas svoris sutelktas priekyje, kad būtų dar daugiau sukibimo. Gaila, kad nei Lietuvoje, nei Baltijos šalyse neturime tikrų traukos lenktynių trasų, kuriose būtų galima išnaudoti visą pavaros sistemos ir padangų potencialą. Tokius parametrus turintys automobiliai ketvirtį mylios turėtų važiuoti per 9 sekundes“.
Čempiono grubumas
Savo tituluotą automobilį lenktyninių bolidų ekspozicijoje pastatys ir Karolis Raišys. Jis visiems norintiems leis iš arčiau apžiūrėti ir pačiupinėti E36 kėbulą turintį BMW M3 ralio bolidą, su kuriuo 2013 ir 2014 metais jis tapo Lietuvos čempionu, o vėliau, net nedalyvaudamas visuose etapuose, kopė ant sezono prizininkų pakylos.
„Automobilis man kelia sentimentus. Jis toks archajiškas, labai grubus, dėl to buvo labai sunku prisijaukinti, bet važiavo nesveikai smagiai. Tačiau susipažinus jis apdovanojo puikiomis emocijomis“, – lenktynes BMW M3 prisiminė K. Raišys.
Kaip ir kiekvienas lenktyninis automobilis, šis BMW nuo standartinio modelio nužengęs tolimą kelią. Visų pirma dėl saugumo įrangos visiškai pakitęs interjeras, koncentruotas tik lenktynininkams dirbti ir sveikiems kaulams išsaugoti. Kumštelinė pavarų dėžė – iš Utenos, „Samsonas Motorsport“ produktas, reguliuojami amortizatoriai – iš Suomijos. Variklis standartinis – 6 cilindrų eilė, 3 litrų darbinio tūrio, pasiekiantis 320 AG. Būtent jis, sujungtas su galiniais varančiaisiais ratais, pasak K. Raišio, ir užtikrino puikią emocijų puokštę.
Jis pastaruoju metu lenktynių trasose dažniau pasirodo su istorine technika – 1965 m. pagamintu „MGB Roadster“. Šiemet tuo automobiliu K. Raišys kartu su šturmanu Vidimantu Gečiausku pasiekė legendinio Monte Karlo ralio finišą „Rallye Monte-Carlo Historique“. „Auto Bazar“ ekspozicijoje gali atsidurti ir MGB, tačiau tai bus žinoma vėliau – K. Raišys dar nenusprendė, ar dalyvaus istorinių automobilių ralio varžybose Latvijoje, kurios vyks tą patį savaitgalį.
Kokie vairuotojai labiausiai bijo įstrigti tarp traukinio bėgių?
Kai kurie žmonės apie savo hobį gali kalbėti nesustodami ir pamiršti pavalgyti, atsigerti, pamiegoti ir net išmanųjį išsitraukti. Tai – jojimo, golfo, istorinių motociklų ir daugybės kitų sričių aistruoliai, viena iš jų – automobilių tobulinimas, vadinamasis tiuningas.
Gegužės 18 d. Vilniuje, Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“, vyks „Auto Bazar“ – paroda, kurioje bus daugiau kaip šimtas naujų, sportinių, istorinių bei patobulintų automobilių. Šioje ekspozicijoje bus per dvidešimt išskirtinių modelių, tarp kurių – bent viena „Toyota“.
Šis prekės ženklas toli gražu nesiejamas su jaunimu, patraukliu, provokuojančiu įvaizdžiu, modifikacijomis – greičiau priešingai. Įvairūs tyrimai rodo, kad tojotų pirkėjai neretai yra vyresni bei vieni lojaliausių šiam prekės ženklui. Kai prireikia keisti seną, jie dažniausiai keliauja į tų pačių automobilių parduotuvę.
„Toyota“ traukia anaiptol ne kiekvieną, bet kai suvilioja, dažniausiai supančioja ilgam. Vieni iš tų tokių – Vilniuje gyvenantys Dina Sergijenko ir Robertas Pumpalovičius, tojotlige susirgę prieš aštuonerius metus ir iki šiol neradę vaistų nuo jos. Tiesą sakant, nelabai ir ieško. Priešingai – liga kiekvienais metais tik progresuoja ir dažniausiai pačių infekuotųjų noru.
Dviem žmonėms – trys automobiliai
Vilniečių porelė turi tris automobilius „Toyota“: daugiau nei dvidešimties metų „Carina“ bei, skaičiuojant pagal žmogaus amžių, dvi pilnametystės ribą peržengusius „Corolla“. Kam dviejų asmenų šeimai trys automobiliai?
Dina netrunka paaiškinti. Pilka „Corolla“ – kasdienis poros automobilis. Ji yra tiesiog neišskirtinis, standartinis miesto automobilis, kokių gatvėse – tūkstančiai.
Kita „Corolla“, kuri miesto sraute atrodo panašiai kaip salotinė žirafa stirnų aptvare, dažniausiai vairuojama pačios Dinos. Ryškiai rožinė spalva, 16 colių skersmens ratlankiai „Borbet“, maždaug 4 cm atstumas nuo žemiausios kėbulo dalies iki žemės bei gausybė kitų modifikacijų, apie kurias mergina galėtų pasakoti kelias valandas.
Pavyzdžiui, jos senutėje dyzelinėje „Corolla“ yra oro kondicionierius, salonas – sportiško G6 modelio, netrukus bus sumontuotos šildomos sėdynės, gautos iš pažįstamo, kuris nusipirko pirmą pasitaikiusią „Corolla“ lenktynėms, labiau primenančioms bulių kautynes. Kai ji buvo apdaužyta ir tiesiu taikymu keliavo į laužyną, Dina pastebėjo, kad komplektacija – nebloga, tad kelias detales už simbolinę sumą mielai priėmė.
Trečiąjį poros automobilį dažniausiai vairuoja Robertas. „Toyota Carina“ akies nerėžia, bet tik iš tolo. Priėjus arčiau ir paprašius Roberto apie jį papasakoti, galite būti tikri – išgirsite dešimtis įdomių istorijų apie dyzelinio automobilio pirkimą 2009-aisiais dėl ekonomijos (tuomet degalai kainavo panašiai kaip dabar, tik nedarbo lygis buvo keliskart aukštesnis, o pragyvenimo – daug žemesnis), šimtus eurų kainuojančias kėbulo detales bei populiarumą Filipinuose.
„Carina“ yra tamsios rudos spalvos, o ratlankiai – 17 colių skersmens „Work Meister s12p“. Atstumas nuo žemiausios kėbulo dalies iki asfalto, kai automobilis stovi, yra apie 4 milimetrus. Ir čia ne klaida – tikrai milimetrai.
„Carinoje“ sumontuota pneumatinė pakaba. Kai reikia važiuoti per nelygumus, sėdėdamas salone automobilį galiu pakelti maždaug iki 8 centimetrų, o stovintį nuleisti beveik iki pat žemės“, – sako Robertas.
Daugelio standartinių automobilių pakaba sureguliuota taip, kad atstumas nuo žemės iki žemiausios kėbulo dalies būtų 13–15 cm, o krosoverių ir visureigių – bent 18 cm. Tik labai sportiškų automobilių prošvaisa pasiekia 10 cm, žemiau – nebent „Ferrari“ ar „Lamborghini“.
Norint išvardyti visą „Corolla“ ir „Carina“ modifikacijų sąrašą, reikėtų dar kelių straipsnių, tad geriau abu modelius pamatyti gyvai gegužės 18 d. „Auto Bazar“.
Šeimos įtaka
Nuo ko viskas prasidėjo? Dina su Robertu prisimena, jog 2009-aisiais jie ieškojo patikimo dyzelinio automobilio, kuris negestų ir vartotų mažai degalų. Taip jų kieme atsirado „Carina“, o po kelerių metų prireikus turėti antrą automobilį – ir „Corolla“. Tojotų gerbėjai yra ne tik Dina su Robertu, jų tėvų kiemuose taip pat po kelis modelius. Pora neslepia, jog artimųjų įtaka tuomet renkantis transporto priemonę buvo didelė.
Įsigijęs „Carina“ Robertas suprato, jog standartiniu automobiliu važinėti neįdomu. Pradėjo nuo, kaip pats vadina, bulgariškos muzikos – pigiausios automobilio modifikacijos, kai kampiniu šlifuokliu (vadinamąja bulgarke) pripjaunamos pakabos spyruoklės. Automobilis tampa žemesnis, tačiau pablogėja jo valdymo savybės, sumažėja pravažumas. Bet tai keblumų nesukėlė.
„Dina, važiuodama žemu automobiliu, kartais jaučia stresą, patikrina maršrutą prieš keliaudama. Aš jaučiuosi užtikrinčiau, su „Carina“ važiuoju visur, kur noriu, tik žvyrkelių vengiu, nes padangos labai žemo profilio ir bet koks akmuo sugadintų ratlankius. Man nesuprantama, kad kai kurie žmonės mus tarsi užjaučia – neva kaip jūs su tais automobiliais tvarkotės, kam reikalingi tokie, kuriais mažai kur nuvažiuosi. Kiekvienas malonumą patiriame savaip: vienam įdomu į lenktynių trasą važiuoti, kitam – į mišką išsipurvinti, mums – važinėti žemais ir išskirtiniais modeliais“, – savo požiūrį apibūdino Robertas.
Po bulgariškos muzikos atėjo eilė kitoms modifikacijoms, kurioms „Stop“ ženklas iki šiol neužsidegė. Restauruoti amortizatoriai, sumontuota pneumatinė pakaba, nauji ratlankiai, pakeistas salonas, perdažytas kėbulas – kiekvienais metais po kelias dideles naujienas.
Kas ateityje? Robertas teigia ieškantis priekinės dalies konversijos – Azijos šalyse montuoto buferio, skaidrių žibintų, langų apsaugos nuo vėjo (angl. window visors) ir kitų detalių. Kai kurių paieška, laukiant padoriai kainuojančio varianto, užtrunka metų metus. Pavyzdžiui, skaidrūs žibintai, kurių pilna Azijoje, kainuoja 500 eurų. Dar tiek pat – siuntimas į Lietuvą. Ir taip su kiekviena detale – jų ir gabaritai dideli, ir svoris nemenkas, tad gabenimas kainuoja gerokai daugiau nei marškinėlių iš Kinijos.
Naudojami kiekvieną dieną
Dina su Robertu pasakoja dažnai girdintys istorijas, kad tokie kaip jų automobiliai, patobulinti vadinamuoju stance stiliumi, tik stovi ir niekur važiuoti negali. Tokias kalbas jie neigia savo pavyzdžiu.
„Dinos automobilis kasmet nuvažiuoja gal 3 tūkstančius kilometrų, mūsų daily „Corolla“, daugiausia naudojama žiemą, apie 5 tūkstančius, o dažniausiai naudojama „Carina“ – apie penkiolika. Pernai su ja dukart pervažiavome visą Lenkiją, buvome Estijoje, o šiemet keliausime 5 tūkstančius kilometrų po Europą – iki pat Italijos“, – artimiausios vasaros planus pasakojo Robertas.
Nors Dinos automobilio techninė būklė geresnė, ilgoms kelionėms už Lietuvos ribų šeima renkasi „Carina“. Roberto teigimu, ji nuvažiavo jau per 600 tūkst. kilometrų, o „Corolla“ – dukart mažiau, tačiau tai nėra viską lemiantis rodiklis.
Svarbiausia priežastis – pneumatinė pakaba, kurios aukštį galima reguliuoti būnant salone. Su žemute „Corolla“ gali būti keblu įvažiuoti į parkavimo vietas ar įveikti greičio ribojimo kalnelius, o su „Carina“ tokių bėdų nekyla.
„Didžiausia mano baimė – užstrigti su tokiu automobiliu ant traukinio bėgių. Lėtai važiuojant tikrai įmanoma. Mano pažįstamam tik laimingo atsitiktinumo dėka pavyko ištrūkti su minimaliais nuostoliais. Kai automobilio pakaba pasikelia bent iki 8 cm, tokia rizika gerokai sumažėja“, – netikėtą būgštavimą atskleidė Robertas.
SU IŠANKSTINIAIS PARODOS „AUTO BAZAR 2018“ BILIETAIS – PIGESNĖS KELIONĖS AUTOBUSAIS
Visiems sostinės svečiams, įsigijusiems išankstinius bilietus į parodą AUTO BAZAR, atvykti į „Litexpo“ gegužės 18 d. TOKS ir EUROLINES autobusais bus galima net 30 proc. pigiau.
Nuolaida galioja visas tris dienas vykstantiems į Vilnių ir iš Vilniaus autobusu – vietinio ir užsienio (Talinas, Ryga, Gdanskas, Varšuva) susisiekimo maršrutais.
Autobusų bilietus galite įsigyti kasose bei internetu:
www.autobusubilietai.lt pasirenkant nuolaidą „Litexpo“
Nuolaidos nesumuojamos.
SVARBU: kelionės metu su savimi turėkite parodos AUTO BAZAR bilietą.
„Auto Bazar“ – populiariausių naujų automobilių testai
Kiekvienas buvome turguje: tvarkingai išdėlioti prekystaliai, ant kiekvieno – skirtingi produktai, kuriuos galima išbandyti, paragauti ir įsigyti. Analogišku principu veiks ir „Auto Bazar“ naujų automobilių testodromas: gegužės 18 d. Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ bus galima ne tik apžiūrėti, bet ir išbandyti bei pasikalbėti su pardavėjais apie įsigijimo sąlygas.
Gegužės 16–18 dienomis visos Lietuvos transporto specialistai trauks į „Litexpo“, čia vyks dvi profesionalams aktualios parodos „Mechanika“ ir „Transbaltica“, bus eksponuojami „Lietuvos komercinio automobilio 2018“ rinkimų dalyviai. O gegužės 18 d. prie jų prisijungs ir „Auto Bazar“ paroda, kurioje bus galima išbandyti naujus automobilius bei pažiūrėti į istorinę, sportinę bei lietuvių rankų patobulintą techniką.
„Naujo automobilio pirkėjui siūlyčiau nepraleisti renginio „Auto Bazar“. Čia per kelias valandas bus galima išbandyti populiariausius Lietuvoje parduodamus automobilius bei pasikalbėti su visų atstovybių darbuotojais. Tai daug patogiau nei važinėti per kelis salonus ir derinti su pardavėjais kiekvieno bandymo laiką atskirai“, – teigia renginio organizatorius, automobilių ekspertas Valdas Valiukevičius.
Naujais automobiliais susidomėję žmonės konkretų bandomojo važiavimo laiką galės rezervuoti iš anksto. Taip bus išvengiama eilių, nes bandomųjų automobilių skaičius – ne begalinis.
Dominuoja krosoveriai
Didesnio pravažumo automobilių pardavimai auga kaip ant mielių, tad nenuostabu, jog būtent tokio tipo modelių „Auto Bazar“ bus daugiausia. Čia bus galima išbandyti ir itin pigius modelius kaip „Dacia Duster“, ir prabangius kaip „Jaguar E-Pace“ ar „Lexus NX 300h“.
Mažųjų krosoverių sąraše – „Citroen C3 Aircross“, „Ford EcoSport“, „Kia Niro“, „Mitsubishi Eclipse Cross“, „SEAT Arona“, kompaktinės klasės – „Hyundai Tucson“, „Nissan Qashqai“, „Peugeot 5008“ ir „SEAT Ateca“. Čia pat bus galima išbandyti ir kur kas didesnį visureigį – „SsangYong Rexton“, kuris kaina kone prilygsta mažesniems.
Parodoje apžiūrėti ir išbandyti bus galima ne tik SUV: „Honda“ atstovai pristatys ketverias duris turintį „Civic“, „Kia“ – sportiškąjį „Stinger“, o „Subaru“ – universalumo įsikūnijimą „Outback“.
Didžiausią modelių gamą parodys „Mercedes-Benz“ bei „Suzuki“ – šių gamintojų atstovai atveš po tris.
Šis sąrašas nėra galutinis, kai kurie automobilių gamintojai dar svarsto dėl dalyvavimo. Planuojama, kad „Auto Bazar“ metu iš viso bus apie 30 naujų automobilių.
„Kodėl daugelis modelių yra krosoveriai, klausti reikėtų ne pardavėjų, o jūsų, pirkėjų. Universalai ar hečbekai domina vis mažiau, visiems reikia aukštesnių automobilių. Dar neseniai SUV modelių buvo parduodami vienetai, o dabar – kas trečias. „Auto Bazar“ yra kompaktiška, pirkėjų poreikius atitinkanti paroda, todėl čia bus rodomi bei testuojami tik patys populiariausi modeliai“, – aiškina V. Valiukevičius.
Nauji automobiliai – tik dalis ekspozicijos
Gegužės 18 d. „Litexpo“, be jau minėtų parodų, bus į ką paganyti akis ir naujo automobilio įsigyti neplanuojantiems žmonėms bei nesidomintiems komerciniu transportu – čia bus išskirtinių modelių, kuriuos Lietuvos gatvėse pamatyti pavyksta itin retai.
Dalį ekspozicijos užims sportiniai automobiliai – Lietuvos ralio, žiedinių lenktynių ir kitose varžybose matomi greiti modeliai. Daugelis jų aktyviai dalyvauja varžybose, kuriose netrūksta įvairių nutikimų, tad tikslus sportinių modelių sąrašas bus žinomas tik prieš pat renginį.
Nemažą parodos ploto dalį užims šiuolaikiškai patobulinti automobiliai. Jų išskirtinumas – tviskantys kėbulai, išskirtiniai oro aptakai bei kiti unikalūs aksesuarai, didelio skersmens ir platūs ratlankiai. Čia bus išskirtinių modelių „Alpina B3 Biturbo“, „Opel Monza“ ir kasdienių, tačiau labai neįprastai atrodančių automobilių BMW 3, „Toyota Carina“ ar „Volkswagen Golf“.
Keliasdešimt vietų bus rezervuota istorinei technikai. Svarbiausias čia eksponuojamų automobilių kriterijus – originalumą ir metus patvirtinantys istoriniai transporto priemonės registracijos numeriai, prasidedantys „H“ raide. Bus renkami įvairių amžiaus kategorijų geriausi, kokybiškai restauruoti modeliai, o juos vertins kolekcininkų, žurnalistų bei restauratorių komisija
OPEL INSIGNIA
“Opel Insignia” – automobilis, kuriuo verta didžiuotis !
Pirmo žvilgsnio į naujos kartos „Opel“ flagmaną užtenka, kad suprastum, jog jis nusipelnė savo vardo ir seka pirmos kartos modelio sėkme.
Dizaineriai šiam modeliui suteikė naujų proporcijų, jis tapo atletiškesnis, atrodo ilgesnis ir žemesnis, o „Insignia Grand Sport“ gracingas siluetas atrodo lyg kupė.
Kuriant naująjį „Opel Insignia“, visa ko pagrindas buvo efektyvumas. Optimizuota konstrukcija ir medžiagos leido naujo modelio svorį, palyginus su pirmtaku, sumažinti net 175 kg, todėl automobilis tapo tiksliau valdomas ir manevringesnis. 92 mm ilgesnė ratų bazė užtikrino erdvesnį saloną, ypač gale sėdintiems keleiviams.
Saugesnį, patogesnį ir komfortiškesnį važiavimą užtikrina „Opel Insignia“ aukščiausio lygio technologijos: naujos „IntelliLux LED®“ žibintai, aktyvi išvažiavimo iš eismo juostos įspėjimo sistema, “Head-up” projekcija priekiniame stikle, 360° vaizdo kamera, komfortiškos AGR sertifikuotos aukštos kokybės sėdynės su masažo funkcija ir dar daugiau.
Naujasis „Opel Insignia“, tikio Jūs dar nematėte – išbandykite!
JAGUAR E-PACE
„Jaguar E-Pace” išskirtinis miesto visureigis yra tikras „Jaguar“, sukurtas taip, kad žadintų aistras ir nepaliktų abejingų. „Jaguar E-Pace“ yra puikus pasirinkimas tiems, kam norisi pakilti virš pilkos kasdienybės ir bent šiek tiek išsiskirti iš minios.
„Euro NCAP“ saugumo bandymuose „E-Pace“ buvo įvertintas penkiomis žvaigždutėmis. Jis patogiai talpina penkis žmones, o jo ratus suka sportiniams automobiliams būdinga visų varančių ratų sistema.
„Jaguar E-Pace” – tai aukso vidurys tarp sportiško našumo ir salono erdvumo, naujausių technologijų bei šeimos automobiliui privalomų saugumo savybių.
Tokio kompaktiško sportinio visureigio dar nėra buvę!
Kad ir ko tikėtumėtės iš „Jaguar E-Pace” jis sugebės jus nustebinti.
Įsitikinkite tuo patys.
KIA NIRO
„Niro“ modelis yra dar vienas draugiškas aplinkai automobilis, kurį puošia specialus prekinis ženklas „Kia Motors EcoDynamics“. Anksčiau šį prekinį ženklą reprezentavo tokie modeliai kaip „Optima Hybrid“ ir „Soul EV“, tačiau „Niro“ yra pirmasis „Kia“ modelis, turintis unikalią „eco-car“ platformą, kuri yra ypač svarbus komponentas vystant „žaliuosius“ tikslus.
Naujasis „Kia Niro“ yra puikus pavyzdys, kaip galima suderinti malonumą vairuoti, žvilgsnį kaustantį dizainą, funkcionalumą ir hibridiniams modeliams būdingą ekonomiškumą. Naujasis „Niro“ išlaiko tobulą visų šių savybių balansą ir užims tvirtą poziciją tiek hibridinių, tiek ir kompaktinių miesto visureigių rinkos segmentuose.
Kaip ir dera tikram taip vadinamam „krosoveriui“, „Niro“ savo šeimininkui ir jo keleiviams siūlo aukštesnę sėdėseną, geresnį matomumą bei patogesnį įlipimą iš išlipimą. Baterijų blokas, skirtas hibridinei pavarai sumontuotas po galinėmis sėdynėmis, taigi automobilio bagažinėje lieka daugiau vietos daiktams ir kroviniams.
Inžinieriai taip pat daug dirbo, bandydami išspręsti prigimtines, su hibridiniais automobiliais siejamas problemas. Tam, kad kuo labiau sumažintų triukšmo ir vibracijos lygį, jie naudojo specialias variklio tvirtinimo detales, vienodo ilgio varančiuosius velenus, netgi specialų slopintuvą vairo kolonėlėje, kuris skirtas iki minimumo sumažinti vibracijas, perduodamas per vairą. Apriboti triukšmą ir vibraciją taip pat padeda speciali izoliacinė danga grindyse ir lubose.
Variklio galia ratams yra perduodama per patobulintą antros kartos šešių pavarų automatinę transmisiją su dviguba sankaba (DCT), kuri padidina ne tik ekonomiškumą, bet ir užtikrina malonumą vairuoti šią transporto priemonę.
FIAT FULLBACK
Net ir sunkus darbas gali teikti malonumą
Kuo sunkesnis darbas, tuo svarbiau, su kuo jį atliekame. Pikapo FIAT Fullback ne tik dizainas spinduliuoja galia, po jo kapotu slepiasi mažiausiai 150 AG variklis, kuris padės jaustis užtikrintai atliekant net sudėtingiausią užduotį. Šis automobilis puikiai jaučiasi bekelėje, tai lemia 4×4 varančių ratų sistema ir net 205 mm prošvaisa. Produktyviam ir rezultatyviam darbui būtinos naujausios technologijos. FIAT Fullback padės niekada neprarasti ryšio su klientais ir akimirksniu sutvarkyti svarbiausius reikalus, kad ir kur važiuotumėte. FIAT Fullback – tai patikimas automobilis, kuriam suteikiama net 5 metų garantija.
Sužinokit daugiau – http://www.fiatprofessional.lt/model/fullback-overview/
MERCEDES-BENZ CLS
Mercedes-Benz CLS
Sujungia unikalius išorės ir salono elementus, siekiant puikios išraiškingo sportiškumo simbiozės, aukščiausios klasės komforto, naujausių technologijų, stilingo išskirtinumo bei maksimalaus individualumo. Tikras perlas.
MERCEDES-BENZ X klasė
Mercedes-Benz X klasė – pirmasis premium klasės pikapas
Net jei X klasės pikapas atrodo šiurkštus išorėje, jis persmelktas tipiško Mercedes-Benz komforto.
Kelionės bekele nuo šiol taps dar malonesnės. Galinga varančioji sistema užtikrins ypatingą vairavimo patirtį ir suteiks dar daugiau džiaugsmo mėgautis gyvenimu.
SEAT ATECA
PASITIKINTIS SAVIMI ŽVILGSNIS
SEAT Ateca dovanoja jums daugiau pasitikėjimo ir dinamiškumo kiekvieną dieną. Ryškias eksterjero linijas ir įsimintiną profilį papildo modernūs „Full LED“ žibintai, LED dienos šviesos žibintai ir pasirenkami 19 colių lengvo lydinio ratlankiai.
MIESTO GATVĖS – BE STRESO
Saugumas – labai svarbi mūsų kasdienybės dalis. Tai suprasdami SEAT Ateca kūrėjai pasirūpino, kad kiekviena jo saugumo sistemos dalis veiktų darniai ir paverstų jūsų kelionę kaip įmanoma sklandesne.
IŠMANI PAGALBA
SEAT Ateca pasižymi pažangiausiomis ir moderniausiomis technologijomis, kurios suteikia jūsų dienoms daugiau sklandumo, padeda išvengti papildomo streso ir motyvuoja mėgautis kelione bei kiekviena joje praleista akimirka.
SEAT ARONA
VIENI EINA PIRMI, KITI – IŠ PASKOS.
Kai ryžtatės pokyčiams, galite pastebėti neįtikėtinų dalykų. „SEAT Arona“ yra sukurtas būti kitokiu, tiek vidumi, tiek išore. Tobula formos ir funkcijos pusiausvyra. Sukurtas skatinti jus judėti pirmyn. Ar esate pasiruošę priimti iššūkius?
NERŪPESTINGA KELIONĖ
Saugumo niekada nebūna per daug. Taigi kiekviena „SEAT Arona“ detalė buvo kuriama galvojant apie jūsų saugumą. Svarbiausia – apsaugoti jus ir tai, kas jums brangu. Nes saugumo jausmas gimsta iš pasitikėjimo.
ĮSIKRAUKITE
Kad ir kaip atrodo jūsų diena, kad ir ką veikiate, „SEAT Arona“ technologijos pasirūpins, kad išsaugotumėte ryšį ir kontrolę. „Full Link“, „Keyless Entry“, „Ambient Light“ ir „Wireless Charger“ sistemos yra visada pasiruošusios jums padėti.
PEUGEOT 5008 SUV
„Šeimos automobilis 2018“!
Modernus naujojo Peugeot 5008 SUV dizainas palieka įspūdį nuo pat pirmojo žvilgsnio. Atletiškas aukštai pakylėto kėbulo dizainas elegantiškai pabrėžia jo stiprias formas, o 100 % skaitmeninis PEUGEOT i-Cockpit – kompaktinis vairas, 12,3 colių Head up stiliaus įrankių blokas ir 8 colių sensorinis ekranas garantuoja unikalius važiavimo sukurtus įspūdžius.
Tai idealus 7 vietų krosoveris, komplektuojamas su aplinkai draugiškais 2 benzininiais ir 3 turbodyzeliniai varikliais bei 6 pav. mechaninėmis ir 8 pav. automatinėmis greičių dėžėmis. Tai Peugeot modelis, kuris visapusiškais patenkins visus jūsų šeimos mobilumo poreikius. Neveltui konkurse „Metų automobilis 2018“ jis iškovojo „Šeimos automobilis 2018“ titulą.
Nekantriai lauksime Jūsų AUTO BAZAR 2018 parodoje, kurioje galėsite artimiau susipažinti ir išbandyti naująjį Peugeot 5008 krosoverį.
Iki pasimatymo!
CIVIC 4D
Civic 4D
PAJAUSKITE TROŠKIMĄ VAIRUOTI!
ABSOLIUTI DARNA
Grakštus, sportiškas dizainas – tai unikalus ryškių linijų ir dailių formų derinys. Ir tai tik išorė. Naujojo „Civic 4D“ vidus erdvus, būdami viduje mėgausitės didžiausia kokybe ir komfortu.
NESULAIKOMA GALIA
Patobulinta „Civic 4D“ pakaba pasižymi idealia pusiausvyra tarp sportiško valdymo ir vairavimo komforto. Visiškai naują 1.5 VTEC TURBO variklį galima rinktis su mechanine 6 pavarų arba automatine 7 pavarų CVT transmisija.
DAR DIDESNIS SAUGUMO JAUSMAS
„Honda SENSING“ – tai modernių funkcijų paketas, skirtas apsaugoti jus ir jūsų keleivius.
DAUGIAU JAUSMO
Sportiška „Civic 4D“ vairuotojo sėdynė yra specialiai sukurta, kad galėtumėte patirti didesnį vairavimo malonumą. Kiekviena detalė suprojektuota ergonomiškai, kad galėtumėte viską užtikrintai valdyti.
RAFINUOTAS IR MODERNUS
Visiškai atnaujinto dizaino ir konstrukcijos „Civic 4D“ būdingas išskirtinis charakteris ir siela.
DACIA DUSTER
Naujasis „Dacia Duster“ – praktiškas ir pravažus SUV automobilis vairuotojui, vertinančiam puikų kainos ir kokybės santykį.
Sėskitės už vairo – „Duster“ interjeras džiugins moderniu ir ergonomišku prietaisų skydeliu, o komfortą kelionėse tiek mieste, tiek lygiais užmiesčio keliais, tiek bekelėje užtikrins ypatingai patogios, kūną apglėbiančios naujos konstrukcijos sėdynės.
Pamirškite rūpesčius! Beraktė rakinimo ir užvedimo įranga pasitiks Jus automatiškai atrakindama „Duster“ dureles, o Jums nueinant tolyn užrakins automobilį.
Atsipalaiduokite! Spauskite „Start/Stop“ mygtuką ir leiskitės į kelią. Naujajame „Dacia Duster“ sumontuota keturių – priekinės, galinės ir dviejų šoninių – vaizdo kamerų sistema, tad puikiai matysite visą automobilio aplinką manevruodami ankštose aikštelėse. Išvažiavus į gatves Jūsų saugumu rūpinsis aklosios zonos stebėjimo sistema, kuri aptiks bet kurį kitą pasivejantį automobilį, atsidūrusį 3–5 metrų atstumu ir perspės šviesos signalais šoniniame veidrodėlyje.
Ir svarbiausia – neišleiskite daug! Visus naujojo „Duster“ privalumus gaukite už tą pačią stulbinančiai patrauklią kainą – už komfortą ir kokybę ne visada reikia mokėti daugiau.
Sužinokite daugiau: http://www.sostena.lt/Products/44/93/Duster
KIA STINGER
„Kia Stinger“ – iš naujo atrastas „Gran Turismo“
Naujasis „Kia Stinger“ paliks neišdildomą įspūdį tikrųjų entuziastų širdyse. Kiekviena linija dvelkia „Gran Turismo“ klasikos dvasia, nuo žemo profilio variklio dangčio ir salono iki galingos stovėsenos. Stulbinančios 5 durų „fastback“ dizaino linijos sukuria su niekuo nesupainiojamą profilį, ir tai tik įžanga į kvapą gniaužiančią dinamiką.
Stulbinantis dizainas – „Kia Stinger“ turi ilgą variklio dangtį, ilgą ratų bazę ir žemą kėbulą.
Naujojo „Kia Stinger“ visų ratų pavara (AWD) leidžia posūkiuose jaustis užtikrintai. Sistema paskirsto variklio galią kiekvienam ratui atskirai priklausomai nuo sukibimo, kad užtikrintų trauką ir stabilumą. Todėl jūs ir jūsų keleiviai būsite visiškai apsaugoti – nepriklausomai nuo kelio ar oro sąlygų.
Būkite pasirengę padažnėjusiam pulsui. Galingas T-GDI V6 3,3 (370 AG) variklis ir 8 greičių automatinė pavarų dėžė užtikrina greitą ir sklandų pavarų perjungimą. Sparti akceleracija ir didelė galia užgniauš jums kvapą.
CITROEN C3 AIRCROSS
CITROEN C3 AIRCROSS – https://www.citroen-vilnius.lt/lt/automobiliai/lengvieji/c3-aircross/prezentacija
C3 AIRCROSS – “naujos kartos” ir išskirtinės išvaizdos krosoveris savo unikaliu kėbulo stiliumi ir išraiškingomis formomis jis pateikia galingą ir naują požiūrį.
Vikrus mieste, bet apsiginklavęs iššūkiams bekelėje – naujasis „Citroen C3 Aircross” krosoveris prisitaikys prie bet kokių modernaus gyvenimo stiliaus sąlygų. Į žmogų orientuotas SUV pilnai individualizuojamas, pritaikytas vairuotojui ir naujiems jo poreikiams bei draugiškas ir erdvus keleiviams.
Aibė pasirinkimų
C3 Aircross” unikalumą sustiprina begalė jo personalizavimo galimybių. Vairuotojai gali rinktis iš 8 kėbulo, 4 stogo ir 4 bendrų spalvų paketų. Iš viso tai 90 skirtingų išvaizdos kombinacijų. Viduje galima rinktis iš 5 spalvų bei tekstūrų rinkinių. Kompaktiško 4,15 metro SUV automobilio stilius atspindi naujų „Citroen“ modelių dvasią ir pabrėžia savo tvirtumą bei pasiruošimą bekelės iššūkiams. Aukšta prošvaisa ir vairuotojo sėdėsena, priekyje ir gale esančios apsauginės plokštės, dideli ratai ir platūs sparnai praneša apie ypatingą SUV automobilį. Tokią išvaizdą pagyvina spalvų potepiai ant stogo tvirtinimų ir galinių langų žaliuzių.
Nissan QASHQAI
,,BALTMEDICA 2017″ parodos metu bus pristatomas Naujasis Nissan Qashqai.
Naujajame Nissan QASHQAI susijungia stulbinanti išvaizda ir efektyvios aerodinamin?s savyb?s, leidžian?ios tiesiog m?gautis vairavimu.
Daugiau informacijos spaukite ?ia:Nissan Raitas
HYUNDAI TUCSON
Hyundai Tucson – https://www.fakto-hyundai.lt/lt/modelis/tucson
NAUJASIS „TUCSON“ – INOVACIJŲ IR NEPRIEKAIŠTINGO KOMFORTO DERINYS. Estetiškai nepriekaištingas, tačiau labai galingas. Išmėginkite mūsų geriausią kompaktišką visureigį, kuris pasižymi dar didesniu stabilumu ir judrumu bei garantuoja išties dinamišką kelionę mieste, kad ir kur važiuotumėte.
- Aukščiausio lygio sauga ir komfortas.
- Pažangus 1,6 l T-GDi variklis su
- 7 pavarų dėže, turinčia dvigubą sankabą (DCT).
FORD ECOSPORT
Naujasis Ford EcoSport – tas automobilis, į kurį atsisuki nueidamas…Griežta, moderni išvaizda ir stilius dera su praktiškumu ir pajėgumu. Standartinė įranga dar niekada nebuvo tokia gausi: 1.0l Ford EcoBoost variklis pasiekiantis 125 AG, LED dienos žibintai, priekiniai rūko žibintai, Garso sistema su Bluetooth mobiliojo telefono sąsaja ir kita saugumą bei komfortą užtikrinanti įranga. Susipažinkite su naujuoju Ford EcoSport visureigiu!
Sužinokite daugiau: https://fordecosport.lt/
MITSUBISHI ECLIPSE CROSS
Naujasis Mitsubishi Eclipse Cross automobilis, niepaliekantis abejingų. Žaisminga išvaizda, įkvepiantis vidaus dizainas bei aukščiausios technologijos, visa tai telpa į Eclipse Cross visureigį. Atitinkantis visus Mitsubishi standartus- aukštas pravažumas su ,,Super All Wheel Control“ funkcija, patikima apsauga, adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC) ir šildomas priekinis stiklas bei vairas. Susipažinkite su Mitsubishi Eclipse Cross!
Sužinokite daugiau: https://www.mitsubishi-motors.lt/eclipse-cross/
LEXUS NX 300h
SUSIPAŽINKITE SU LEXUS NX 300h
Naujasis Lexus NX automobilis nepaliks nė vieno abejingo miestiečio. Šis išskirtinio dizaino modelis siūlo lanksčiai pritaikomą erdvę ir neprilygstamą komfortą penkiems žmonėms, keliaujantiems su savo daiktais. Naujausios kartos visiškai hibridinės sistemos varomas novatoriškasis Lexus modelis pasižymi sklandžiu riedėjimu bei manevringu valdymu, taip pat neįtikėtinomis aplinką tausojančiomis savybėmis. Siekiant pagerinti Jūsų vairavimo patirtį, jame yra integruota intuityvioji technologija: nuo gražiai pagamintų odinių sėdynių iki aukščiausios kokybės akustikos.
Išbandykite įsikraunantį hibridą Lexus NX 300h ir pajuskite vairavimo malonumą!
SUBARU OUTBACK
Atnaujintas penktos kartos „Outback“ – dar saugesnis, dar stilingesnis, turintis dar daugiau bazinės įrangos.
Padidinto pravažumo modelis, pasižymintis 200 mm prošvaisa, standartine nuolatine visų varomųjų ratų sistema, judėjimą įkalnėje bei nuokalnėje palengvinančia „X-Drive“ sistema užtikrina puikų sukibimą sningant, lyjant ir nelygiame kelyje, o X-MODE režimas su nusileidimu nuokalne kontrolės funkcija padeda lengviau įveikti stačius nuolydžius ir grubius paviršius. Daug titulų laimėjusi „EyeSight“ saugumo ir avarijų prevencijos sistema, atpažįsta ir imasi stabdyti automobilį, kai pernelyg priartėjama prie priekyje važiuojančios transporto priemonės,
Visi „Subaru“ modeliai pastaraisiais metais pelno tik pačius aukščiausius saugumo testų įvertinimus, o „Outback“ gali didžiuotis penkiomis „Euro NCAP“ žvaigždutėmis.
Renginio metu kviečiame išbandyti automobilio privalumus patiems!