PELENĖ 2022

PELENĖ 2022

  • 2022 balandžio 8-10 d.
  • Darbo laikas

    Balandžio 8-9 d.  10.00-19.00
    Balandžio   10 d.  10.00-17.00

  • Lietuvos parodų ir kongresų centras LITEXPO, 5 parodų salė

Susitikime grožio industrijos parodoje PELENĖ 2022 balandžio 8-10 dienomis!

Didžiausia Baltijos šalyse tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“  jau 29-ąjį kartą atveria duris grožio srities profesionalams ir kviečia įmones dalyvauti parodoje. Šis renginys – puiki galimybė susipažinti su  naujausiais produktais, paslaugomis,  grožio tendencijomis. Renginio metu pasiūlos gausoje lankytojai turės galimybę atrasti priemones, paslaugas, procedūras, kurios padeda pabrėžti išskirtinumą ir individualų grožį.

PARODOS EKSPOZICIJA UŽIMA 2 SALES, KURIOS SUSKIRSTYTOS PAGAL TEMATINES GRUPES:

5 SALĖ – Plaukų priežiūros priemonės, Makiažo priemonės, dekoratyvinė kosmetika, grožio salonų įranga, mokymo ir profesinio meistriškumo kėlimo įstaigos, kursai, soliariumų įranga, permanentinis makiažas, mikropigmentacijos paslaugos, blakstienų priauginimas ir antakių priežiūros priemonės bei paslaugos. Aksesuarai, bižuterija, galanterija, stiliaus detalės. Juvelyrikos alėja.

3 SALĖ – Kosmetologija, dermatologija, mezoterapija, estetinė ir plastinė chirurgija, depiliacija, Spa procedūros, masažai; veido bei kūno priežiūros priemonės, Sveikatingumo paslaugos, papildai, dantų priežiūros priemonės.

 

Naujienos

Vienas pagrindinių šių metų parodos renginių – byAtwins tendencijų seminaras 2022. Nuoroda į renginį – https://www.facebook.com/events/304499531568070

Konferencija „Lash & Brow Conference Lithuania 2022“.

Analogų neturintis konkursas šalies grožio profesionalams „KARALIENĖ“.

Lietuvos kosmetikų ir kosmetologų konkursas.

 

Pasinaudokite nuolaida parodos bilietams su Šeimos kortele.

BILIETAI BRANGS NUO KOVO 1 DIENOS!

 

Kviečiame Ukrainos piliečius nemokamai apsilankyti LITEXPO organizuojamose parodose

Patekti į parodas bus galima pateikus ID pažymėjimą arba leidimą gyventi Lietuvoje.

Adresas: Laisvės pr. 5, Vilnius

Daugiau informacijos info@litexpo.lt

 

LITEXPO запрошує громадян України безкоштовно відвідати виставку.

Доступ на виставки буде можливий при пред’явленні посвідчення особи або посвідки на проживання у Литві.

Адреса: пр-т Лайсвес. 5, Вільнюс

Додаткова інформація info@litexpo.lt

Parodos organizatorius

 

Parodos partneriai

 

 

 

 

 

Bilietus platina

 

Renginio kava

 

Informacinis partneris

Parodos vanduo

 

Renginį puošia

Apsistoti kviečia

IBIS Vilniaus Centre

Novotel Vilnius Centre

 

Parodos renginiai

Išvalyti filtrus
2022-04-08 10.30-14.45

„Lash &Brow Conference Lithuania 2022“

Kirpėjų ir grožio specialistų asociacija

Vieta: Konferencijų salės 5.2, 5.5

2022-04-08 11.30-17.00

XII Atviras Lietuvos kosmetikų ir kosmetologų konkursas

Lietuvos kosmetikų ir kosmetologų asociacija

Vieta: Renginių zona 3 salėje

2022-04-08 16.25-17.25

Editorial creative look

Elena Permogorskaya Grimo Akademija & MAKE UP FOR EVER

Vieta: Renginių zona 5 salėje

2022-04-09 10.00-16.15

Kosmetikos ir kosmetologijos profesijos aktualijos - teorija ir praktika. Diskusijos

Lietuvos kosmetikų ir kosmetologų asociacija

Vieta: Konferencijų salė 5.2

2022-04-09 10.00-19.00

Nemokamas plauko svogūnėlio, galvos odos ir veido raukšlės gylio tyrimas

Biofarmacija, UAB

Vieta: stendas 3.16

2022-04-09 11.00

Konkursas „Karalienė“

Kirpėjų ir grožio specialistų asociacija

Vieta: Renginių zona 5 salėje

2022-04-09 14.15-15.15

Naujo prekinio ženklo Skin&Co Roma pristatymas

Pranešėja Sandra Celiesiute

Vieta: Renginių zona 3 salėje

2022-04-10 10.00-17.00

Nemokamas plauko svogūnėlio, galvos odos ir veido raukšlės gylio tyrimas

Biofarmacija

Vieta: stendas 3.16

2022-04-10 10.30-17.00

Atwins kirpimų ir dažymų tendencijų seminaras „Shaping future“

Andrius Mašauskas, Anatolijus Pajanok, Alvita Vespenderytė

Vieta: Konferencijų salė 5.1

2022-04-10 12.05-13.05

Naujos inovatyvios Skin HD kreminės pudros pristatymas makiažo atlikimas pavasario spalvomis

SIMONA BROKS

Vieta: Renginių zona 5 salėje

2022-04-10 13.10- 14.10

Įvaizdžio fotografijų konkurso BEST BEAUTY LOOK dalyvių apdovanojimai

Vieta: Renginių zona 5 salėje

Konkursas „Karalienė“
„Lash & Brow Conference Lithuania 2022“
Grožio specialistai : Dirbtinio grožio banga traukiasi, grožis ir sveikata – neatskiriami
Tendencijų seminaras „Shaping Future“
Makiažo tendencijos pagal Gritę Maruškevičiūtę: mokomės iš prancūzių!
Atgal

Konkursas „Karalienė“

Konkursas „Karalienė“

2022 M. BALANDŽIO 9 D., ŠEŠTADIENIS, 11:00

 Tai nauja istorija apie Karalienę per PELENĖ 2022 grožio industrijos parodą!
„Grožis – tai rekomendacinis laiškas, iš anksto užkariaujantis širdis”.

👉Data -2022.04.09.
👉Vieta – Vilnius „Litexpo” parodų ir konferencijų centras

Tai naujas, įdomus projektas, kviečiantis dalyvauti pavienius meistrus bei salonų komandas.

Plačiau apie konkursą „Karalienė”:
⭐Dalyviams konkurso aikštelėje reikės sukurti savąsias karalienių versijas.
⭐Komisijos vertinimus matysime viešai.
⭐Teisėjai vertins turėdami vertinimo lenteles 10 balėje sistemoje.
⭐Daugiausiai balų surinkęs darbas taps”Karaliene”, komanda ar pavienis meistras laimės pagrindinį Grand Prix!
⭐Visi konkurso dalyviai gaus dalyvių diplomus, o 1-3 vietų prizininkams atiteks medaliai, taurės, bei rėmėjų įsteigtos dovanos.

👑Kokia karalienė be sosto? Be jokios abejonės bus ir sostas.

Pristatome trumpą aprašą apie tai ką reikės atlikti konkurso aikštelėje:

Šiam konkursui gali registruotis komanda/kirpėjas&vizažistas/,gali dalyvauti ir profesionalus įvaizdžio kūrėjas, atliksiantis kirpėjo ir vizažisto užduotis.
Reikės sukurtį savąją”Karalienės”versiją.Būtina turėti savo karalienės foto – mini aprašą kurią karalienę jūs sukursite.

Laikas:
*šukuosenos sukūrimui – 1val.
*makiažui – 1 val.
*5 min. pilno įvaizdžio užbaigimui
DAKYVIO MOKESTIS – komandai ar vienam asmeniui kuris darys viską pats /plaukai &makiažas/ :

*Kigsa nariams – 80eu,
*ne nariams – 100eu.

💗DAUGIAU INFORMACIJOS: 8 687 29 463 / info@kigsa.lt

https://kigsa.lt/

Atgal

„Lash & Brow Conference Lithuania 2022“

PELENĖ 2022 vyksianti KIGSA organizuojama konferencija „Lash &,Brow Conference Lithuania 2022“ pristato savo programą:

 

Konferencijos pradžia:
10.30-11.30val. – Vita Radiun-Kuznecova
‘Darbas su ELAN SBTS dažais’ trukmė 1val.
Viskas apie ELAN Smart Brow Tinting System dažus nuo koloristikos iki tobulo rezultato. Parodomasis darbas.
11.30-12.30val. – Justina Vingrienė
„Antakių architektūra ir dažymas su Bronsun” trukmė 1val.
Antakių dažymo subtilybės su Bronsun dažais: kaip išgauti norimą spalvą, populiariausi mixai, dažų padengimo technika. Parodomasis darbas.

12.30-13.10val. – Evita Žemoitytė
„Grožio specialisto Instagram’as” trukmė 40min.
1. Instagram’o paskyra – kaip turi atrodyti profilio nuotrauka ir kaip tinkamai sukurti paskyros pavadinimą.
2. Vizualus turinys.
3. Kokybiškas specialisto portfolio.
4. Apie ką rašyti savo publikacijose?
5. Pagrindinės klaidos norint pritraukti daugiau klientų.

13.10-13.50val. – Kamilė Budrikaitė
“Antakių laminavimo ypatumai” trukmė 40min.
Kada geriau pasirinkti antakių laminavimą? O kada vengti šios procedūros.
Kokiems antakių plaukeliams procedūra tinkama?
Kaip neužtamsinti antakių plaukelio laminavimo metu?
Kaip atlikti antakių laminavimo procedūrą, kad plaukas nelūžtu ir klientė būtų patenkinta rezultatu?
Kaip išgauti gražią apatinę antakių liniją laminavimo metu?
Demonstracinis video.

13.50-14.20val. – Inga Kavalčinskienė
„Tobula antakių forma” trukmė 30min.

10.30-11.00val. – Dominyka Čiginskienė
„Blakstienų sluoksniavimai ir sklandūs perėjimai. Kaip išgauti tobulą blakstienų liniją”?
11.00-11.30val. – Lina Liaudanskė
” Šlapio efekto blakstienų priauginimas: technika, klaidos, pliusai ir minusai”.
11.30-12.00val. – Santa Gedminė
” Kim k & Kylie style priauginimai, darbo eiga,
korekcijos”.
12.00-12.30val. – Gražina Lomovskaja
„Soc.tinklų foto paslaptys grožio specialistui”
12 30-13.00val. – Aistė Cikanavičė
” Kuokštelio formavimas, technika dirbant nuo juostelės”.
13.00val.-13.30val. – Ana Kernovič
„Inovacija blakstienų istorijoje – Led priauginimas”.
13.30-14.45val. – Artūras Zavalnyj
„Apie finansus ir jų valdymą žmonių kalba”.

*Antakių sektoriaus kaina:
Kigsa nariams -59 eu/kitiems-79 eu

*Blakstienų priauginimo sektoriaus kaina:
Kigsa nariams-59 eu/kitiems-79 eu

*Registruojantis į abiejų sektorių norimus pranešimus kaina:
Kigsa nariams-79eu/kitiems 99 eu.

*Registruojantis nurodyti sektorių, atlikus pavedimą, prašysime Jūsų parašyti sms į tel.nr. 868729463 ir nurodyti savo el.paštą į kurį galėtume atsiųsti jums el.kvietimą įeiti į „Pelenės” parodą.

*Rekvizitai:
Kirpėjų ir grožio specialistų asociacija”
Įmonės kodas: 302328949
A/s: LT86 7300 0101 1566 7128, AB Swedbank

 

Atgal

Grožio specialistai : Dirbtinio grožio banga traukiasi, grožis ir sveikata – neatskiriami

Pirmieji šilti saulės spinduliai mus tarsi pažadina iš žiemos miego – puolame tvarkyti spintas, ieškoti šviesių drabužių, stebuklingų dietų ir tikimės, kad šviežio oro gūsiai ištaršys žiemos pabaigos nerimą. Atėjo laikas pasitikti pavasarį, spinduliuoti sveikata ir grožiu!

 

Sveikata ir grožis yra svarbiausia 29-ąjį kartą atgimstančios, grožio industrijos parodos „Pelenė” tema. Balandžio 8 – 10 dienomis į Lietuvos parodų ir kongresų centrą LITEXPO ji sukvies tuos, kam rūpi sveikas, dailus kūnas ir nerimstanti, modernių naujovių ieškanti dvasia.

Grožis ir sveikata – neatskiriami

Tai, kad reikia save tausoti, o kūnu rūpintis ne tik iš išorės, bet ir iš vidaus, yra seniai žinoma. Tačiau taip dažnai žmonės tikisi, kad visą šį darbą už juos atliks kas nors kitas. „Esame linkę ieškoti auksinių formulių ir receptų, kurie tiesiog neegzistuoja, – sako Kosmetikų ir kosmetologų asociacijos valdybos narė Asta Bagdonaitė. – Žmogus turi prisiimti atsakomybę už savo sveikatą ir grožį. Reikia suprasti, kad svarbu ne kosmetikos kiekis, o kokybė ir tai, ar tinkamai ji parinkta. Labai svarbūs ir patarimai – vienas iš mūsų asociacijos tikslų yra skleisti žinią apie mitybą, psichologiją, fiziologiją, būtinybę į kūną žvelgti kaip į visumą, suvokti jame vykstančius procesus“.

„Kosmetikų ir kosmetologų klasika išlieka svarbiausios manualinės procedūros – veido odos valymai, jauninantys masažai. Turime suprasti, kad veido oda kiekvienais metais vis labiau sensta, taigi, mūsų klientai vis daugiau investuoja į savęs jauninimą. Nuo senų senovės taip – kol žmogus gyvas, tol jis norės kuo ilgiau išlikti jaunas. Nors dirbtinio grožio banga dar nenuslūgusi, pamažu grįžtame atgal ir ieškome sveiko natūralumo. Džiaugiuosi, kad žmonės pradeda suprasti, jog nejudri, pernelyg ištempta oda visiškai nereiškia jaunystės“, – apie naujas tendencijas pasakoja A. Bagdonaitė.

„Pelenės“ parodoje jau dvyliktą kartą vyks Kosmetikų ir kosmetologų asociacijos konkursas. Jame dalyvaus net 18 mokinių ir studenčių iš visos Lietuvos,  kiekviena iš jų gali tapti būsima specialiste, ateities bendradarbe ar verslo partnere. Konkursas vyks balandžio 8 dieną.

Kosmetologijos, dermatologijos, mezoterapijos, estetinės ir plastinės chirurgijos, depiliacijos, SPA procedūrų, masažo, veido bei kūno priežiūros priemonių, sveikatingumo paslaugų, papildų, dantų priežiūros priemonių naujienos parodos lankytojų lauks 3-ioje LITEXPO salėje.

4-oje salėje bus galima susipažinti su parfumerijos, namų kvapų naujienomis, apžiūrėti aksesuarus, bižuteriją, galanteriją, stiliaus detales ir pasivaikščioti juvelyrikos alėjoje.

5-oje salėje bus pristatytos plaukų priežiūros, makiažo, dekoratyvinės kosmetikos priemonės, grožio salonų ir  soliariumų įranga, permanentinio makiažo, mikropigmentacijos paslaugos, blakstienų priauginimo ir antakių priežiūros priemonės, dalyvaus mokymo ir profesinio meistriškumo kėlimo bei įvairius kursus organizuojančios įstaigos.

Grožio profesionalų karalienės rinkimai

„Pelenės“ naujiena – analogų neturintis konkursas šalies grožio profesionalams „Karalienė“. Jo organizatorė Kirpėjų ir grožio specialistų asociacijos prezidentė Jolanta Mačiulienė teigia, kad toks konkursas jos mintyse gimęs jau seniai. Šiais metais netradicinę idėją, kai gyvai scenoje bus atkuriamas pasaulyje žinomų karalienių prototipas, pavyks įgyvendinti. „Tai gali būti šiuolaikinė karalienė, Marija Antuanetė ar numylėta Egipto faraonė“, – sako J. Mačiulienė ir pasakoja, kad pirmą kartą konkurso teisėjai procesą stebės ir vertins gyvai, realiu laiku. Karalienių karalienė, surinkusi daugiausiai vertinimo balų, bus apdovanota tikra rankų darbo karūna. „Ieškosime ir sosto, į kurį ją galėtume pasodinti!”, – planais dalijasi Kirpėjų ir grožio specialistų asociacijos prezidentė.

Kirpėjų ir grožio specialistų asociacija į „Pelenę“ grįžta po metų pertraukos. „Esame darbingai nusiteikę ir sugalvoję įdomių pasirodymų. Juk parodoje profesionalai ir susitinka dėl to, kad sužinotų kažką naujo, o iš parodos grįžtų ne tik pilnomis rankomis prekių bei produktų, bet ir žinių“, – sako J.Mačiulienė. Asociacijos renginių planuose – antakių bei blakstienų priauginimo meistrams skirta konferencija, profesionalų pranešimai ne tik apie grožio industriją, bet ir finansų, mažųjų verslų valdymą, patarimai, kaip save pristatyti ir reklamuoti.

Mados sukasi ratu: plonyčiai antakiai ir cheminis sušukavimas

Į spintas ir aksesuarų stalčius šiandien grįžta 1990-ųjų, 2000-ųjų metų spalvos ir siluetai. Tačiau sunku įsivaizduoti, kad ploni it siūlai antakiai galėtų ir vėl būti populiarūs. „Mada nuolat grįžta, tačiau laikmetis jai prideda savų niuansų. Galbūt performansuose ir pamatysime plonyčius antakius, tačiau kasdieninis antakių dizainas – visai kas kita“ – teigia Kirpėjų ir grožio specialistų asociacijos prezidentė J.Mačiulienė. Ji visiškai tikra: profesiją išmanantis profesionalas suformuos gražiausius antakius net ir jų neturinčiam žmogui.

Mačiulienė pasakoja, kad šiais metais į madą grįžo ir joje įsitvirtino cheminis plaukų šukavimas, ypač populiarios garbanos – stambios, lengvos arba afro. Tokios procedūros pageidauja ne tik moterys, vaikinai taip pat nori garbanotų plaukų. Kirpėjų ir grožio specialistų asociacijos prezidentė pastebi, kad vyrai pradėjo labiau rūpintis savo išvaizdą, jie mielai tvarko ne tik rankų ir kojų nagus, bet ir formuoja antakius, puoselėja plaukus bei barzdas.

„Gyvename labai gražiu laiku, viskas keičiasi. Tikiu, kad sudėtinga ir įtempta situacija greitai baigsis, todėl stengiuosi skleisti pozityvias mintis, to paties prašau ir savo bendruomenės. Šiandien turime būti vieningi kaip kumštis. Viliuosi, kad paroda vyks sklandžiai, o mes patys tapsime šviesos, gėrio ir grožio įkvepėjai“, – sako J. Mačiulienė.

 

Grožio industrijos paroda „Pelenė“ vyks balandžio 8 – 10 dienomis Lietuvos parodų ir kongresų centre LITEXPO. Parodos partneriai – KIGSA, Kosmetikų ir kosmetologų asociacija, žurnalas „HB Profesionalams”, Atwins, SLA.

Bilietus platina Kakava.lt, renginio kava – Vero Cafe.

 

Atgal

Tendencijų seminaras „Shaping Future“

byAtwins tendencijų seminaras 2022

Vilnius, Litexpo

STILISTINĖ VISUMA: NUO KIRPIMO

PARINKIMO IKI TEISINGO FORMAVIMO

 

Profesionalusis Lietuvos lektorių duetas kūrybinė komanda „Atwins“ kartu besidarbuojanti virš 15 metų ir jau daugiau kaip dešimtmetį kasmet pristatanti aktualias sezono kirpimų dažymų tendencijas, net ir šiom ypatingom sąlygom rengiantys seminarus,  jau ruošia 2022 metų kirpimų ir dažymų bei stilistinės visumos tendencijų pristatymą kirpėjams profesionalams.

Jau ketvirtus metus iš eilės šis renginys (Atwins tendencijų seminaras 2022) rengiamas kaip pagrindinis parodos „Pelenė“ akcentas kirpėjams, kurie spėjo itin teigiamai įvertinti ne tik demonstruojamas tendencijas ir naujienas, bet ir visą renginio formatą, atitinkantį pasaulinius standartus.

 

Ką apie tendencijas mano tie, kurie jau daug metų jas kuria, transformuoja ir pristato Lietuvos kirpėjų bendruomenei? Klausimai apie tendencijas – jų kūrėjams, „Atwins“ kūrybinės komandos meistrams Andriui Mašauskui ir Anatolijui Pajanok.

Kaip gimsta tendencijos?

Anatolijus: „Mano patirtis rodo, kad tendencijas formuoja daug žmonių ir dalykų: vieni kuria tendencijas tam, kad kažką parduotų – ir jiems neblogai sekasi; kiti kuria tam, kad būtų lengviau/smagiau/kokybiškiau gyventi. Būtent iš konkretaus, ne butaforinio poreikio atsiranda gatvės tendencijos. Štai kad ir sportinės avalynės triumfas užkariavus visą pasaulį – sportbačius šiandien dėvime praktiškai bet kur ir prie bet ko. Juokas juokais, bet paklausus bet kurios klientės, kada paskutinį kartą avėjo aukštakulnius – ji sunkiai beprisimena. Štai jums ir pavyzdys tendencijos, virtusios gyvenimo būdu!

Jei kirpėjas moka ne tik kirpti, bet ir stebi aplinką, girdi žmones – tendencijas sugebės pamatyti ir įžvelgti visur, nes mus supanti aplinka, mūsų kėdėse sėdintys klientai patys to nejausdami jas padiktuoja. Tereikia mokėti išgirsti. Surinkdamas tuos trupinius iš aplinkos ir juos sudėdamas į vieną, gali sukurti kažką išties „skanaus“!“

Andrius: „Tendencijos gimimas prasideda nuo pojūčių. O tai, ar toji tendencija virs kažkuo tvariu, ilgaamžiu ir aktualiu, ar tik vienadieniu blykstelėjimu, priklausys, kiek bus laikomasi fundamentalių principų. Tarkime, jei „Atwins“ sugalvotų nukrypti nuo savo esminio principo kurti tai, kas tinka konkrečiam žmogui, tai kad ir kokio ryškumo būtų driokstelėta tendencija, ji užgestų labai greitai.

Mane patį tendencijos pasiekia per vidinius pojūčius – tai natūralūs kūrybos etapai, kurių metu patirti pojūčiai atsiskleidžia linijose, siluetuose, spalvose, tekstūrose. Kartais tai gali būti valdomo chaoso pojūtis, kartais – prabangios tylos.“

Kas tau yra tendencija?

Anatolijus: „Kalbant bendrai – tai kažkas visiškai naujo, nauja kryptis, tai, ko dar nebuvo.

Ypač aiškiai tendencijas galima stebėti gatvės stiliaus pokyčiuose: vieni pokyčiai ateina ir čia pat praeina, o kiti užsilieka ilgam. Ir ne šiaip užsilieka, o tampa gyvenimo būdu. Kad tendencija taptų gyvenimo būdu, ji turi atitikti ne vieną funkcinį reikalavimą: užtikrinti patvarumą, patogumą, teikti emociją. Ir net jei tokia tendencija iš pirmo žvilgsnio turi sąsajų su tuo, kas jau kažkada buvo sukurta – svarbu, kad pati iš savęs, kokybiškai ji jau būtų visiškai kitokia, nauja, šviežia.“

Andrius: „Man tendencija visų pirma yra tam tikro laikotarpio visuomenės atspindys. Kūrėjo žvilgsnis į visuomenę ar jo paties jausmas visuomenėje. Tendencijos – tai ir mūsų pačių atspindys, tai, kuo norėtume papildyti laikmetį, atkreipti kitų dėmesį į tam tikrus dalykus.

Svarbu nepamiršti ir to, kad tendencijoms kintant, pamatiniai dalykai išlieka nekintantys. Tarkime, jei „Atwins“ filosofija visų pirma yra „tai, kas tinka žmogui“, tai bet kuriuo atveju dirbsime per šią prizmę – ir tendencijos paklus šiam pamatiniam, pirminiam principui.

Esu mokymų lektorius ir dažnai girdžiu esminį kolegų nusiskundimą – kad neretai pritrūksta įkvėpimo. Tad ne atsitiktinai tendencijų pristatymo seminaruose tos tendencijos būna demonstruojamos kiek „padidintos“, nei jos bus atliekamos realiame gyvenime – taip sustiprinamas efektas, kad žiūrovas-dalyvis pasisemtų įkvėpimo ir grįžtų į darbus turėdamas noro kurti, kažką atlikti kitaip, galbūt atkreipti dėmesį į tam tikrus dalykus ar pakeisti požiūrį į savo aplinką ar net save.“

 

Atgal

Makiažo tendencijos pagal Gritę Maruškevičiūtę: mokomės iš prancūzių!

Turi praeiti nemažai laiko, kad aplinkiniams nereikėtų nieko įrodinėti. Tai puikiai žino verslininkė, „SLA Paris Lietuva“ įkūrėja ir 2010 metais „Mis Lietuva“ titulą laimėjusi Gritė Maruškevičiūtė  – Tamošiūnė.

 

Profesionalaus makiažo specialistė dalijasi pavasario bei vasaros sezono makiažo tendencijomis ir džiaugiasi, kad pastaruosius penkerius metus veidui naudojamų produktų sąrašas tik trumpėja. Svarbiausia – sveika oda, švytėjimas ir natūralūs bruožai, paryškinti švelnaus makiažo.

Prieš daugiau nei septynerius metus įkurta „SLA Paris Lietuva“ – viena iš didžiausios Baltijos šalyse grožio industrijos parodos „Pelenė“ partnerių. Balandžio 8 – 10 dienomis Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ organizuojama paroda suburs grožio srities profesionalus. „Sušvytėk pavasarį“ – tokiu grožio tendencijas atitinkančiu šūkiu šiais metais bus pasitinkami lankytojai.

Esate karūna apdovanota moteris. Kuo įpareigoja grožio titulas?

Ryte nepabundu galvodama, kad tą titulą turiu. Iki šio klausimo ilgą laiką buvau pamiršusi, kad jis egzistuoja. Kai, būdama studentė, laimėjau konkursą, man buvo vos dvidešimt vieneri metai.  Iš aplinkos tarsi sulaukiau lengvo įpareigojimo – visur ir visada būti geros nuotaikos, nepriekaištingai atrodyti, apgalvoti kiekvieną tariamą žodį bei tuo įrodyti, kad grožio konkursuose dalyvaujančios merginos gali ir puikiai mokytis, ir dirbti, ir užsiimti visuomenine veikla.

Iš Prancūzijos parsivežusi ir pradėjusi vystyti „SLA Paris“ prekės ženklą jaučiau, kad daugelis šį žingsnį mato kaip trumpalaikę užgaidą, kuri greitai išblės – juk buvau labai jauna. Kai darbai įsisuko, o rezultatai pradėjo kalbėti už save, patikros ir išankstinis žmonių nusistatymas baigėsi. O aš džiaugiuosi, kad per beveik aštuonerius įmonės gyvavimo metus užmezgiau kokybišką ir šiltą ryšį su grožio srities specialistais ir įmonėmis, dirbančiomis Lietuvoje jau ilgus metus.

Ar esate susidūrusi su neigiamu žmonių požiūriu tik dėl to, kad esate graži?

Manau, kad tai jau seniai praėjo ir tikiu, jog žmonės vieni kitus priima daug žmogiškiau, atsižvelgdami į visumą  – pagal emocijas, kuriomis vieni kitus pasitinkame, pagal tai, kaip bendraujame, dirbame vieni su kitais. Jaučiu, kad mūsų visuomenėje yra daugiau empatijos ir  grožio nestatome į pirmą vietą.

„SLA Paris Lietuva“ turite jau beveik aštuonerius metus. Koks yra tas grožio verslas?

Kaip ir bet kuris kitas verslas, jis reikalauja daug jėgų ir įdirbio. Anksčiau manyta, kad verslo įkūrėjai tik įsteigia įmonę ir gali atsipūsti, o visus einamuosius darbus atlieka paskirta komanda. Bet tiesa visai kita – jeigu pradedi nuo nulio, tai pradžioje visus darbus atlieki pats, turi rūpintis įmonės augimu. Turint daug atsakomybių ir nuoširdžiai stengiantis dėl geriausio rezultato galima perdegti. Man taip buvo prieš keturis metus, kai dirbdavau beveik septynias dienas per savaitę. Pradžia reikalauja labai daug resursų, nukenčia santykiai su artimaisiais, asmeninis gyvenimas. Tik patirtis ir išmintis leidžia harmoningai laviruoti. Tačiau, nors verslas ir reikalauja daug užsispyrimo ir disciplinos, visuomet esu apsupta estetikos ir moteriško klegesio. Tiesa, ypatingai daug charizmos ir smagių iššūkių suteikia bendradarbiavimas su prancūzais. Esu be galo dėkinga savo komandai, kuri auga ir koja kojon žengia kartu.

Ar vadovaudama įmonei pati sugrįžtate prie makiažo atlikimo?

Kurdama verslą ne tik atlikau kasdienius įmonės darbus, auginau komandą ir kėliau jai tikslus, bet kiekvieną dieną  po šešias valandas dar ir dėsčiau  – buvome įkūrę tarptautinę grimo ir vizažo akademiją „SLA Academy Vilnius“. Tuomet  bent po porą kartų per dieną mokydama savo studentus atlikdavau makiažą. Taip pat grimuodavau renginiuose, kartu su studentais jų praktikų metu televizijos užkulisiuose, tiesioginiame eteryje. Krūvis buvo didžiulis, tad po perdegimo griežtai sau pasakiau, kad dirbsiu tik penkias dienas per savaitę. Įmonė jau užaugusi, veikia kaip užvestas variklis su puikia komanda priešakyje. Dabar makiažus atlieku nebent ypatingomis progomis, savo artimai draugei ar ilgametei klientei. Savaitgaliais tikrai stengiuosi ilsėtis. Viena didelė išimtis – Monako televizijos festivalis, ten skrendu visada, net jei vyksta savaitgalį, ar, lyg tyčia, išpuola mano gimtadienis. Yra tam tikri klientai ar renginiai, su kuriais turiu emocinį ryšį ir nenoriu jo paleisti.

Šiandien daugelis makiažo paslapčių mokosi iš Instagram, youtube platformos. Ar to užtenka, kad galėtum pradėti profesionalaus vizažisto karjerą?

Pusė į kursus ateinančių studentų būdavo savamoksliai, mokęsi iš internete rastos medžiagos. Tačiau, kaip ir su kitomis šių dienų aktualijomis, yra privaloma tikrinti šaltinius – ne viskas, ką matome internete, yra teisinga. Svarbu suprasti, kad vizažistui pirmiausia reikalingos anatominės žinios. Mėgėjai makiažo atlikimo filmukus dažniausiai filmuoja ant savęs, to paties, tarkime, ovalaus veido. Ką darysite su pas jus atėjusia kliente, kurios veido forma – kitokia? Viena internete pamatyta technika nėra universali – juk kiekviena turime skirtingus veido bruožus.

Su klientais įvyksta ir nesusikalbėjimų – tarkime, moteris nori švelnaus, žemės spalvų makiažo, ir kaip pavyzdį parodo Kim Kardashian nuotrauką. O mes, profesionalai, žinome, kad pavyzdyje – itin ryškus makiažas, gausus kontūravimas, galybė naudotų priemonių. Arba klientė sako – norėčiau švelnių rožinių spalvų, o paletėje išsirenka persikinę spalvą.

Susikalbėjimo su klientu ir anatominių žinių reikia kiekvienam, kuris nori dirbti profesionaliai. Bet jokiu būdu nesakau, kad mėgėjas negali atlikti gražaus makiažo – yra daugybė talentingų žmonių, kurie intuityviai žino, ko reikia. Geriausias specialistas yra tas, kuris turi įgimtą pajautimą ir lašelį žinių, kurias gali pritaikyti realybėje.

„SLA Academy Vilnius“ šaknys – Paryžiuje. Ar skiriasi lietuvių ir prancūzių makiažo įpročiai?

Pamenu, 2014  – 2015 metais makiažo suvokimas Lietuvoje ir Prancūzijoje stipriai skyrėsi. Mes, lietuvaitės, tuomet dažėmės ryškiau, buvo populiarus antakių permanentinis makiažas. Prancūzės turi nuostabų išskirtinumą – tendencijos jų makiažui nedaro jokios įtakos. Joms svarbiausia yra skaisti, prižiūrėta oda, lašelis makiažo, paryškinamos blakstienos, antakiai ir raudonas, uoginis lūpų dažas bei skaistalai. Kontūravimo, storų, kampuotų antakių mados atėjo ir praėjo, o prancūzės liko prie savos klasikos. Dabartinės tendencijos atitinka tai, kas Prancūzijoje vertinama visą laiką.

Kokios makiažo tendencijos pasitinka mus šiais metais?

Skaisti, sveika, švytinti oda. Prancūzės daug investuoja į savo odos būklę, vaikšto pas kosmetologus, gausiai naudoja serumus, ypač su šviesą atspindinčiomis dalelėmis, suteikiančiomis odai skaistumo ir stangrumo. Antakiai yra vešlūs, natūralios formos, sušukuoti į viršų. Kuo natūralesni ir labiau į viršų sukelti antakiai – tuo moteris atrodo jaunesnė! Ir atvirkščiai – ryškinimas, griežtų linijų braižymas sendina, suteikia moters žvilgsniui piktumo, grubumo.

Šį pavasarį veide dominuoja ryškūs, uoginiai skaistalai, mažas makiažo pagrindo ir korektorių sluoksnis. Nesenai vykusioje Paryžiaus mados savaitėje mados namų „Chloe“ kolekcija buvo pristatyta su modeliais, kurių paakiai buvo palikti be grimo. Pagrindinė vizažo meistrė komentavo, kad moters natūralumas su švelniai paryškintais bruožais yra labai seksualus. Taigi skaistalai, nedaug pamaskuota oda, į viršų sušukuoti antakiai ir uoginės lūpos – štai kas dabar ant bangos. Prancūzų kultūra yra labai flirtuojanti – patamsėję paakiai po nemiegotos nakties mums kelia intrigą. Jie turi ir nubučiuotų lūpų efektą – kai ant lūpų brėžiame ne kontūrą, o spalvą švelniai tapšnojame pirštu. Prancūzai moka mėgautis gyvenimu, jų pietų pertrauka trunka porą valandų, per ją galima nuveikti viską – kai moteris į ofisą parbėga nubučiuotomis lūpomis, mums juk smalsu, kur ji buvo.

Populiarūs ir pasteliniai, perregimi akių šešėliai. Metų spalvos – švelniai geltona, švelniai rožinė, švelniai žalsva. Pagal „Pantone“ šių metų madingiausia spalva yra Very Peri. Populiarūs bus ryškiai rožiniai ir ryškiai raudoni lūpų dažai, o mėgstančioms švelnesnį įvaizdį – nude pieštukas ir šlapios, blizgiu pridrėkintos lūpos. Gaivus, neapkrautas, natūralus įvaizdis pradėjo populiarėti prieš penkerius metus, ir atrodo, kad kiekvienais metais nuimama po dar vieną produktą nuo veido odos, kad atrodytumėme kuo natūraliau. Džiaugiuosi, kad tendencijos suvienodėjo – tiek Paryžiuje, tiek Vilniuje.

Kokie produktai  privalomi moters kosmetinėje?

Veido serumas su švytinčiomis dalelėmis, atspindinčiomis šviesą yra šio sezono must have produktas. Jis drėkina, stangrina odą, suteikia šviesumo, moteris atrodo švytinti ir žvali. Vasarai – BB arba fluidinis kremas su atspalviu, kuris švelniai tonuoja veido nelygumus, tačiau neapkrauna odos. Niekaip neapsieičiau be blakstienų tušo. Norinčioms daugiau natūralumo galima rinktis skirtingus atspalvius – rudą, tamsiai pilką, baklažaninį. Akys dienos šviesoje atrodys daug natūraliau, bus išryškinta jų spalva. Produktas, kurį šį sezoną privalo turėti kiekviena, yra uoginiai skaistalai. Jei veide nėra raudonio – švelniai rožiniai su šiek tiek blizgučio, jeigu moteris turi raudonus kapiliarus   – siūlau persikinį, lašišinį matinį atspalvį. Taip pat vandeningi, uoginiai lūpų dažai, kurie suteikia gyvumo, putlina lūpas, subtiliai žaižaruoja. Antakiams reiktų vengti tamsių pieštukų, brėžiančių aiškias griežtas linijas, geriau naudoti šukutes su geliu, fiksuojančias antakių plaukelius. Štai toks gaivaus makiažo paketas!

Ką pristatysite parodoje „Pelenė“?

Pirmą kartą parodoje dalyvaujame kaip partneriai. Balandį Užupyje atidarome savo grožio butiką, todėl ir parodos „Pelenė“ lankytojoms paruošėme daug dovanų. Žinokite – kiekviena, užsukusi į „Vero Cafe“ kavinę parodoje ir užsisakiusi specialios kavos, bus apdovanota švytinčiu bronzantu, kurį galima naudoti ir kaip akių šešėlius.

Kas jums yra moters grožio etalonas?

Be galo žaviuosi Alma Adamkiene, jos grožis apima ne vien išorę, bet ir vidų, eleganciją, viso gyvenimo laikyseną. Taip pat – aktorė Julia Roberts su legendine šypsena. Tai, kas yra tikra, ir yra gražiausia.

 

LITEXPO kvies Ukrainos moteris nemokamai apsilankyti grožio industrijos parodoje„Pelenė“. Suteikime joms galimybes ne tik pažinti grožio tendencijas ir naujoves, bet ir rasti darbo pasiūlymų, produktų bei paslaugų, susijusių su grožio sritimi.

 

Grožio industrijos paroda „Pelenė“ vyks balandžio 8 – 10 dienomis Lietuvos parodų ir

kongresų centre LITEXPO. Parodos partneriai – KIGSA, Kosmetikų ir kosmetologų

asociacija, žurnalas „HB Profesionalams”, Atwins, SLA.

 

Bilietus platina Kakava.lt, renginio kava – Vero Cafe.

 

Pranešimai spaudai

Žurnalistams ir fotografams, norintiems patekti į parodą, prašome registruotis paštu u.vaiginyte@litexpo.lt iki balandžio 4 d. 12 val.

 

 

Ibis Vilnius Centre

„Ibis Vilnius Centre“ – viešbutis, įsikūręs centrinėje miesto dalyje, vos kelios minutės pėstute iki Vilniaus senamiesčio bei visų gražiausių lankomų miesto vietų. Svečiams siūloma apsistoti jaukiuose kambariuose su ergonomiškomis „Sweet bed by Ibis“ lovomis, darbo stalu, TV, oro kondicionieriumi bei itin greitu nemokamu belaidžiu internetu. Požeminis parkingas. 𝐏𝐚𝐫𝐨𝐝𝐨𝐬 𝐦𝐞𝐭𝐮 𝐭𝐚𝐢𝐤𝐨𝐦𝐚 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥𝐢 𝐤𝐚𝐢𝐧𝐚. 𝐏𝐚𝐬𝐢𝐮̄𝐥𝐲𝐦𝐚𝐬 𝐠𝐚𝐥𝐢𝐨𝐣𝐚 𝐫𝐞𝐠𝐢𝐬𝐭𝐫𝐮𝐨𝐣𝐚𝐧𝐭𝐢𝐬 𝐬𝐮 𝐤𝐨𝐝𝐮 𝐏𝐞𝐥𝐞𝐧𝐞𝟐𝟎𝟐𝟐. 𝐆𝐚𝐥𝐢𝐨𝐣𝐚 𝟐𝟎𝟐𝟐 𝐦. 𝐛𝐚𝐥𝐚𝐧𝐝𝐳̌𝐢𝐨 𝟕-𝟏𝟎 𝐝. 𝐍𝐞𝐦𝐨𝐤𝐚𝐦𝐚𝐬 𝐚𝐭𝐬̌𝐚𝐮𝐤𝐢𝐦𝐚𝐬 - 𝐥𝐢𝐤𝐮𝐬 𝐬𝐚𝐯𝐚𝐢𝐭𝐞𝐢 𝐢𝐤𝐢 𝐫𝐞𝐧𝐠𝐢𝐧𝐢𝐨.

Rinktinės g. 18, Vilnius

+370 5 265 8100
ha1j1-re@accor.com
Rezervuoti
Novotel Vilnius Centre

Apsistokite pačioje Vilniaus istorinėje ir komercinėje širdyje – Gedimino prospekte įsikūrusiame tarptautinio ACCOR tinklo Novotel Vilnius Centre viešbutyje. Vos žengus pro viešbučio duris atsidursite įdomiausių įvykių ir lankomiausių miesto objektų apsuptyje: Gedimino pilis, Arkikatedra ir kitos lankomiausios sostinės vietos – vos kelios minutės kelio pėstute. Muziejai, šurmuliuojantys barai ir restoranai bei parduotuvėlės pasiekiamos per keletą minučių. Erdvūs ir modernūs, 2020 renovuoti kambariai su kerinčiu vaizdu į Vilnių, itin patogiomis lovomis, poilsio kampeliu, vonios kambariu su vonia ir dušu, puikia garso izoliacija, šviesą blokuojančiomis užuolaidomis, kondicionieriumi ir nemokamu WiFi užtikrins ramią ir jaukią viešnagę. Sotūs ir gardūs švediško stalo pusryčiai. 𝐏𝐚𝐫𝐨𝐝𝐨𝐬 𝐦𝐞𝐭𝐮 𝐭𝐚𝐢𝐤𝐨𝐦𝐚 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥𝐢 𝐤𝐚𝐢𝐧𝐚. 𝐏𝐚𝐬𝐢𝐮̄𝐥𝐲𝐦𝐚𝐬 𝐠𝐚𝐥𝐢𝐨𝐣𝐚 𝐫𝐞𝐠𝐢𝐬𝐭𝐫𝐮𝐨𝐣𝐚𝐧𝐭𝐢𝐬 𝐬𝐮 𝐤𝐨𝐝𝐮 𝐏𝐞𝐥𝐞𝐧𝐞𝟐𝟎𝟐𝟐. 𝐆𝐚𝐥𝐢𝐨𝐣𝐚 𝟐𝟎𝟐𝟐 𝐦. 𝐛𝐚𝐥𝐚𝐧𝐝𝐳̌𝐢𝐨 𝟕-𝟏𝟎 𝐝., 𝐚𝐭𝐬̌𝐚𝐮𝐤𝐢𝐦𝐚𝐬 𝐧𝐞𝐦𝐨𝐤𝐚𝐦𝐚𝐬 𝐬𝐚𝐯𝐚𝐢𝐭𝐞̇ 𝐢𝐤𝐢 𝐫𝐞𝐧𝐠𝐢𝐧𝐢𝐨.

Gedimino pr. 16, Vilnius

+370 52 666200
h5209-re@accor.com
Rezervuoti

Turite klausimų?

Konsultuojame visais klausimais, susijusiais su naujų renginių organizavimu, bilietų pirkimu ir pan.

Parašykite mums
×

Turite klausimų?