2020 10 04

Interaktyvios parodos dalyvių naujienos (4 parodų salė)

Pagrindinėje parodos ekspozicijoje (4 parodų salė) parodos lankytojų lauks daugiau kaip 60 įmonių ir organizacijų pristatančių savo naujienas. DALYVIŲ E-KATALOGAS

 

 

 

 

INTERAKTYVIOS NAUJIENOS

 

BINARUS, UAB stende nr. 4.36 pristatomi produktai:

Interaktyvus priedėlis eBeam edge+, kuris bet kurį kietą lygų paviršių padaro interaktyviu.

Išmanusis markeris Smartmarker – padarykite savo užrašus baltoje/ magnetinėje lentoje į išsaugomus ir vėliau redaguojamus dokumentus. Pakvieskite kolegas esančius kitame mieste prisijungti prie Jūsų ir dirbti vienoje lentoje, prie vieno dokumento.

Interaktyvios grindys MagicBox –  labiausiai vaikams patinka žaisti. Nevaržykime jų, leiskime mokytis per žaidimą. MagicBox – puikiai tinka visiems ikimokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikams, dėl lengvo valdymo, mobilumo ir didelio skaičiaus mokymo programų, kurios gali būti demonstruojamos tiek ant grindų, tiek ant sienos.

3D klasė – Įženkite į Gaia 3D pasaulį. Vizualusis mokymasis atlieka svarbų vaidmenį mokymo ir mokymosi procese. Gaia 3D yra naujos kartos 3D sprendimas, leidžiantis jums ieškoti naujų galimybių. Gaia 3D padeda mokytojams mokyti sudėtingus apibrėžimus ir sąvokas paprastai, tuo pačiu įtraukiant mokinius ir įvedant pamokų turinį į 3D erdvę. 3D mokymosi patirtis suteikia mokiniams virtualią aplinką, leidžiančią jiems vaikščioti senovinės Romos gatvėje, aplankyti išorinę visatos erdvę arba judėti per širdies plakimo ertmes.

Sanako kalbų laboratorija, Prestigio įranga lengvesniam mokymui(si), Klasės valdymo programinė įranga

BIZNIO MAŠINŲ KOMPANIJA, UAB stende nr. 4.25 pristatomos naujienos:

EDBOT edukacinis robotas-humanoidas, kuris supranta visas pagrindines programavimo kalbas, nuo jaunesniems vaikams skirto Sctrach iki Java, C++ ir kitų, taigi įtraukti vaikus į mokymo(-si) procesą yra daug paprasčiau. Parodoje robotas ne tik kalbėsis su lankytojais, tačiau ir šoks, darys atsispaudimus, žais futbolą ir t.t.

Multisensorinių priemonių kambarys, kuriame pedagogai galės susipažinti su interaktyviomis edukacinėmis grindimis, šviesos terapijos priemonėmis, multisensoriniais burbulų vamzdžiais, bei kitomis priemonėmis, skirtomis padidinti vaikų susidomėjimą. Visiškoje tamsoje įrengtas kambarys sudomins visus jame apsilankiusus.

Multisensoriniai kambariai – įvairių pojūčių stimuliacija, siekiant atsipalaiduoti ir nuraminti, ir tuo pačiu skatinti vaikus atkreipti dėmesį į aplinką, siekti padidinti susidomėjimą, motyvuoti ir skatinti tyrinėjimą.

INSERIA, UAB stende nr. 4.15 pristatomi interaktyvūs sprendimai mokymo procesui praturtinti.

Taip pat stendo svečiams bus pristatomas automatizuoto skaitmeninio skambučio sprendimą bei galimybę mokykloje įdiegti informacinius ekranus.

LANTELIS, UAB stende nr. 4.05 pristatoma naujiena:

Interaktyvūs kubai iMO – unikalus, inovatyvus sprendimas. Jo pagalba judesys yra apjungiamas su kasdieniniu mokymųsi. Triguba šio sprendimo funkciją leis plačiai taikyti interaktyvius kubus darželyje, mokykloje, bibliotekoje ar muziejuje.

Pirma: šiuos kubus galima naudoti vietoj kėdžių. Jie yra lengvi, todėl akmirksniu galite transformuoti savo erdvę, susėsti taip kaip patogu ar taip, kaip reikalauja formuojama užduotis. Taip pat, šiek kubai puikiai tinka laisvalaikio erdvėms.

Antra: Kartu sui MO kubais pateikiama metodinė mokymų knyga, leis šiuos kubus panaudoti mokymosi procese. Mokykitės matematikos, kalbų, istorijos judėdami. Mokslo įrodyta, kad judėjimas padeda lengviau įsisavinti žinias ir, žinoma, tai yra sveika, o be to, tai labia labai smagu!

Trečia: Šie interaktyvūs kubai gali būti sujungti su kompiuteriu. Atsakinėkite į klausimus, spręskite uždavinius naudodami iMO.

STEM, PROGRAMAVIMAS ir ROBOTIKA

 

CODE ACADEMY KIDS stendo nr. 4.48

CodeAcademy Kids priartina 7-18 metų moksleivius prie kompiuterinių technologijų ir programavimo per kūrybiškumą, logiką, atidumą ir komandinį darbą. Kompiuterinių žaidimų, internetinių svetainių, virtualios realybės žaidimų kūrimas ir dar daugiau tik CodeAcademy Kids programavimo akademijoje. Programuok savo ateitį!

INŽINERIJOS MOKYKLA, VšĮ stendo nr. 4.14

Inžinerijos mokykla – neformalaus ugdymo mokykla, skatinanti moksleivius gilinti žinias STEM mokslų srityje. Būrelius lanko moksleiviai nuo 4 iki 19 metų. Užsiėmimai organizuojami siekiant tęstinumo, kad moksleiviai nuosekliai gilintų žinias elektronikos, programavimo ir kitose STEM srityse.

ŠVIETIMO TINKLAS, VšĮ stende nr. 4.13 bus pristatoma specialiai mokykloms sukurta inovatyvi priemonė ir metodika VEX IQ komplektai, kurie padeda integruoti gamtos ir tiksliuosius mokslus bei informacines technologijas. VEX IQ komplekto (gamintojas JAV kompanija Innovation First International) taikymas ugdyme vienija visas keturias STEM sritis: gamtos mokslus, informacines technologijas, inžineriją ir matematiką. Skirtas plačiai vaikų amžiaus grupei nuo 8 metų iki 15 metų.

Informacija pildoma

Turite klausimų?

Konsultuojame visais klausimais, susijusiais su naujų renginių organizavimu, bilietų pirkimu ir pan.

Parašykite mums
×

Turite klausimų?

    Sutinku gauti projekto informaciją ir pasiūlymus, o jų parengimui naudoti aukščiau pateiktus duomenis. Bet kuriuo metu turiu teisę atšaukti savo sutikimą apie tai pranešus el. paštu.