Ko reikia, kad vaikai prisiimtų atsakomybę už savo mokymąsi?
Kovo 30 d. parodoje MOKYKLA 2022 pranešimas ko reikia, kad vaikai prisiimtų atsakomybę už savo mokymąsi?
Šis klausimas turbūt skamba nuo tos dienos, kai duris atidarė pirmoji mokykla pasaulyje. Pandemijos ir nuotolinio ugdymo akivaizdoje šis klausimas virto beviltišku pedagogų klyksmu į niekur. Kas šiandien mokykloje prisiima atsakomybę už kokybišką moksleivio ugdymąsi – mokykla, direktorius, mokytoja(s), tėvai ar pats vaikas? Kaip procesas, kurį organizuojame, kuria rezultatą, kurį liudijame? Ir ką galime padaryti, kad situacija pasikeistų…
Julija Glinskė dalinsis, kaip mokykloje “Forvardas” kuriama erdvė, kur kiekvienas vaikas prisiima tiek atsakomybės, kiek jis tuo metu gali, ir kaip tam tikrus elementus įgyvendinti bet kurioje mokykloje.
JULIJA GLINSKĖ – lietuvių kalbos mokytoja, lektorė, švietimo inovatorė ir konsultantė, ypatingą dėmesį skirianti sąmoningam vaikų ugdymo(si) procesui. Julija yra mokyklos „Forvardas“ bendrakūrėja ir UAB „Forward education tools“ įrankių autorė, kvalifikacijos kėlimo programų kūrėja ir lektorė.