KONFERENCIJOJE | Julija Ladygienė „8 prašymai tėvams, kaip reflektuoti mokyklos patirtis su savo vaikais“
Julija Ladygienė
Sumanios internetinės reflektavimo sistemos Reflectus bendrakūrėja ir lektorė. Lietuvių kalbos mokytoja, praktikė, ypatingą dėmesį skirianti sąmoningam vaikų ugdymo(si) procesui. Švietimo konsultantė sukūrusi Laisvosios mokyklos modelį Forvardo mokykloje.
TEMA: „8 prašymai tėvams, kaip reflektuoti mokyklos patirtis su savo vaikais“
Tėveliai auginantys mokyklinio amžiaus vaikus gan dažnai susiduria su iššūkiu, kaip sužinoti kas iš tikro vyksta mokykloje kiekvieną dieną: kaip vaikas ten jaučiasi, kaip jam sekasi bendrauti su bendraklasiais ir su mokytojais, kaip jam sekasi mokytis. Ypač paauglystėje nieko nestebina lakoniškas atsakymas „normaliai” į klausimą, kaip praėjo diena mokykloje… Šis pranešimas yra mokytojos kreipimasis į tėvus su aštuoniais konkrečiais prašymais, kaip kalbėtis su savo vaikais jiems grįžus iš mokyklos. Kviesime tėvus jau kitą dieną po pranešimo išbandyti siūlomus žingsnius praktiškai, kurie, tikimės, padės vakare iš vaikų išgirsti daug daugiau, nei tik „sekėsi gerai, gavau 8 iš lietuvių”…