Patyriminė simuliacija mokytojams „PLAYmath: Vaidiname ir žaidžiame matematiką“
Kviečiame mokytojus į matematikos pamoką, kur visi mokysimės žaisdami ir vaidindami! Ši simuliacija leis patirti, kad matematika menas. Menas mąstyti. Menas susimąstyti ir išmąstyti. Žmogaus smegenys sutvertos išsiaiškinti, atrasti, sušukti Eureka! Dovanojant smegenims atradimo džiaugsmą kyla noras smalsauti toliau ir stiprėja nuostata, kad jos pačios gali ne tik mokytis, bet ir išmokti. Taip griaunamas įsitikinimą, kad matematiką (ar kitą mokomąjį dalyką, reiškinį) reikia smegenims išaiškinti. Muzika yra garsų matematika, dailė yra spalvų matematika. Logika yra literatūrinio teksto suvokimo būtina sąlyga. Tad matematika yra skaičių muzika, skaičių dailė ir joje būtina logika. O kaipgi mokyti matematikos vaidinant?
PLAYmath edukacinė programa remiasi, šiuolaikišką požiūrį į mokymąsi atliepiančiomis, patyriminio ir sužaidybinto mokymosi teorijomis, akcentuojančiomis aktyvų, įtraukų, besimokančiojo poreikius ir gebėjimus atitinkantį, turiningą ugdymo procesą. Tai inovatyvi, šiuolaikinio pasaulio iššūkius atitinkanti veikla, lavinanti penkis kūrybinio mąstymo įpročius – vaizduotę, smalsumą, atkaklumą, nuoseklią praktiką, ir bendradarbiavimą. Tad dalyvaujantys mokytojai galės patirti kaip smagiai, įdomiai ir netikėtai galima lavinti matematinį mąstymą.
Edukaciją veda Eksperimentinės kūrybinio mąstymo laboratorijos įkūrėjai Andrius Chomičius ir Gerda Surgautaitė – mokytojai ir praktikai, kurie moko virš 200 moksleivių nuo 1 iki 10 klasės trijose Klaipėdos mokyklose, naudodami unikalią metodologiją.